Igor Żytka na czele komunikacji Centrum Biznesowego Circle K

Igor Żytka dołączył do zespołu Business Centre Circle K w Warszawie jako communication lead. To nowa rola, której celem jest zbudowanie reputacji polskiego zespołu informatycznego jako technologicznego centrum obsługującego obszar technologii Circle K na całym świecie.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Igor Żytka  na czele komunikacji Centrum Biznesowego Circle K
Igor Żytka

Żytka przeszedł do Circle K Business Centre z dentsu Polska, gdzie pracował przez 4 lata. Odpowiadał między innymi za komunikację korporacyjną dentsu w CEE.

- Centrum biznesowe w Warszawie to serce rozwoju Circle K z bardzo ważnymi dla firmy projektami i dokonaniami. Nasze zespoły odpowiadają za poprawną pracę usług informatycznych, ale i innowacyjne rozwiązania ułatwiające tankowanie i korzystanie z sieci naszych stacji. Jesteśmy przekonani, że dzięki wsparciu Igora nasze projekty oraz sukcesy na rzecz rozwoju międzynarodowej sieci Circle K będą mogły być szerzej zakomunikowane -  powiedział Wojciech Sznajder, head of global technology Europe.  

Igor Żytka jest absolwentem dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim.

Centrum Biznesowe Circle K w Warszawie jest jednym z dwóch centrów usług wspólnych firmy należącej do kanadyjskiego koncernu Alimentation Couche-Tard, działających w Europie. Spółka Circle K Business Centre Poland. działa w Warszawie od 2016 roku i zatrudnia około 400 wykwalifikowanych informatyków, programistów, architektów sieci, developerów i innych ekspertów. Zajmuje się głównie rozwojem i utrzymaniem usług IT oraz zarządzaniem siecią obiektów i infrastruktury informatycznej w ramach sieci stacji paliw Circle K w Polsce oraz w całej Europie. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta