II edycja programu lojalnościowego 'Dymek'

Imperial Tobacco Polska rozpoczął II edycję programu lojalnościowego 'Dymek' skierowanego do partnerów detalicznych firmy.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Programem Partnerskim „Dymek” objęte zostały m.in. marki West, Davidoff, R1, Route 66, Paramount, Mocne i Mars. Celem programu jest zdobycie wiodącej pozycji ekspozycyjnej marek Imperial Tobacco Polska w kluczowych punktach sprzedaży detalicznej oraz zwiększenie udziału tych marek w obrocie sklepów objętych programem.

Program „Dymek” oparty został na systemie komunikacji SMS-owej. Partnerzy Programu otrzymują co miesiąc w formie SMS-ów informacje o rabatach oraz dodatkowych promocjach. Wsparciem dla partnerów Programu ,,Dymek’’ jest również infolinia obsługiwana przez Data Solutions.

Agencja Data Solutions przygotowała we współpracy z Imperial Tobacco Polska koncepcję II edycji Programu, kreację do pakietu startowego oraz odpowiada za jego wdrożenie i realizację. Agencja rozpoczęła współpracę z Imperial Tobacco Polska w październiku 2005.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję