SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

II edycja programu lojalnościowego 'Dymek'

Imperial Tobacco Polska rozpoczął II edycję programu lojalnościowego 'Dymek' skierowanego do partnerów detalicznych firmy.

Programem Partnerskim „Dymek” objęte zostały m.in. marki West, Davidoff, R1, Route 66, Paramount, Mocne i Mars. Celem programu jest zdobycie wiodącej pozycji ekspozycyjnej marek Imperial Tobacco Polska w kluczowych punktach sprzedaży detalicznej oraz zwiększenie udziału tych marek w obrocie sklepów objętych programem.

Program „Dymek” oparty został na systemie komunikacji SMS-owej. Partnerzy Programu otrzymują co miesiąc w formie SMS-ów informacje o rabatach oraz dodatkowych promocjach. Wsparciem dla partnerów Programu ,,Dymek’’ jest również infolinia obsługiwana przez Data Solutions.

Agencja Data Solutions przygotowała we współpracy z Imperial Tobacco Polska koncepcję II edycji Programu, kreację do pakietu startowego oraz odpowiada za jego wdrożenie i realizację. Agencja rozpoczęła współpracę z Imperial Tobacco Polska w październiku 2005.

Dołącz do dyskusji: II edycja programu lojalnościowego 'Dymek'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl