SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

II Festiwal Promocji Miast i Regionów zakończony

Jarocin, Szczecin, Kielce i Urząd Marszałkowski WojewództwaMałopolskiego zostały wyróżnione Złotymi Formatami w ramachorganizowanego przez Grupę Ströer II Festiwalu Promocji Miast iRegionów. W nagrodę każde z nich będzie mogło zrealizowaćogólnopolską kampanię outdoorową o wartości 100 tys. zł.

Konkurs Złote Formaty rozgrywano w czterech kategoriach: plakatreklamowy, wydarzenie specjalne, strona internetowa orazwydawnictwo promocyjne. O nagrody mogły ubiegać się projekty, którerealizowały cele promocyjne miast lub regionów i służyły budowaniuich pozytywnego wizerunku. W tegorocznej edycji do konkursuzgłoszono ze 103 miast łącznie 213 działań promocyjnych, czyli dwarazy więcej niż rok temu.

Nagrody wręczone zostały laureatom wczoraj podczas uroczystejgali kończącej dwudniowy Festiwal Promocji Miast i Regionów. I takza najlepszy plakat reklamowy uznano "Kulturalną Małopolskę"przygotowaną przez Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego,najlepszym wydawnictwem promocyjnym "Lustro czasu" opublikowane wJarocinie, najciekawszym, wydarzeniem specjalnym Światowy ZlotŻaglowców zorganizowany przez Szczecin, a najoryginalniejszą stronęinternetową - witrynę przygotowaną przez Kielce. Każdy z czterechzwycięzców wygrał możliwość przeprowadzenia darmowej outdoorowejkampanii reklamowej o wartości 100 tys. zł, która zostaniezrealizowana na nośnikach Grupy Ströer, organizatora FestiwaluPromocji Miast i Regionów.

Z kolei nagrodę pieniężną w wysokości 10 tys. zł, ufundowanąprzez Związek Miast Polskich, otrzymał Słupsk za kalendarz "Witkacyw Słupsku". Natomiast wyróżnienie TVP Info przypadło Częstochowieza projekt "Autoportret częstochowian".
.
Wszystkie nagrody przyznano podczas II Festiwal Promocji Miast iRegionów, który w dniach 21-22 kwietnia zgromadził w Warszawieponad 400 samorządowców ze 150 miast. Celem Festiwalu byłoprzekazanie eksperckiej wiedzy z zakresu tworzenia i realizacjistrategii promocyjnych zmierzających do budowania rozpoznawalnegowizerunku miast i regionów. Spotkanie było także forum wymianydoświadczeń, w którym szczególny nacisk położono na poszerzanie idoskonalenie kompetencji pracowników samorządowych odpowiadającychza promocję.

Pełna lista nagrodzonych podczas II Festiwalu Promocji Miast iRegionów:
Kategoria plakat reklamowy:
I miejsce - Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego za plakatKulturalna
Małopolska
II miejsce - Warszawa za plakat Tak widzę Warszawę
III miejsce - Bełchatów za plakat Bełchatów daj się skusić

Kategoria wydarzenie specjalne:
I miejsce - Szczecin za Światowy Zlot Żaglowców
II miejsce - Mysłowice za off Festiwal Mysłowice 2007
III miejsce - Wrocław za Festiwal Wrocław Non Stop
- Częstochowa za Autoportret częstochowian

Kategoria wydawnictwo promocyjne:
I miejsce - Jarocin za Lustro czasu
II miejsce - Żyrardów za Centrum Produkcji Filmowej i Telewizyjnejw Żyrardowie
III miejsce - Gdańsk za Gdańsk według Guntera Grassa
- Łódź za Łódź miasto kultury
- Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego za Małopolska -palce lizać.
Przewodnik Kulinarny po regionie

Kategoria strona internetowa:
I miejsce - Kielce za itv.kielce.pl
II miejsce - Giżycko za gizycko.pl
III miejsce -Starogard Gdański za starogard.pl

Wyróżnienia:
Śrem - w kategorii wydawnictwo promocyjne za Żyrafy śremskie -kalendarz promocyjny 2007
Kościan - w kategorii wydarzenie specjalne za MiędzynarodowyProjekt Współpracy Partnerskiej
Ruda Śląska - w kategorii wydarzenie specjalne za projekt Ludzie -bogactwo Rudy Śląskiej
Poznań - w kategorii plakat za Życzenia od Poznaniaków
Łomża - w kategorii strona internetowa za m.lomza.pl
Tarnów - w kategorii strona internetowa za Tarnowskie CentrumInformacji

Nagroda pieniężna w wysokości 10 tys. PLN, ufundowana przezZwiązek Miast Polskich
Słupsk za kalendarz "Witkacy w Słupsku".

Wyróżnienie TVP INFO
Częstochowa za projekt "Autoportret częstochowian".

Dołącz do dyskusji: II Festiwal Promocji Miast i Regionów zakończony

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl