SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ikea: Lepsze życie zaczyna się w domu!

Z dniem 29 marca br. rozpoczął się drugi etap ogólnopolskiej kampanii Ikea pod hasłem 'Lepsze życie zaczyna się w domu!. Tym razem firma promuje asortyment mebli kuchennych.

Spoty reklamowe emitowane są w trzech głównych stacjach telewizyjnych: TVP, TVN, Polsacie oraz w stacjach niszowych TV i radiu lokalnym.

  

Miesięczną kampanię ATL oraz BTL przygotowała Agencja Leo Burnett Warszawa, która w październiku ubiegłego roku wygrała przetarg na obsługę całości działań reklamowych marki w najbliższych latach.

Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mediaedge: CIA.

 

Kampania reklamowa 'Lepsze życie zaczyna się w domu!' potrwa do 22 kwietnia br.

Klient: IKEA Retail Sp. z o.o.
Tytuł: Lepsze życie zaczyna się w domu!
Typ reklamy: TV, radio 60 sek
Czas trwania kampanii: marzec - kwiecień 2007
Agencja: Leo Burnett Warszawa
Przedstawiciel agencji: Jacek Pilachowski
Przedstawiciel Klienta: Grzegorz Pyryt
Dyrektor artystyczny: Jakub Zielecki
Copywriter: Michael White
Producent: Agnieszka Trzeciak.

Dołącz do dyskusji: Ikea: Lepsze życie zaczyna się w domu!

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl