SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Netflix na komputerach bardziej wciągający niż Google i Facebook, o2.pl mocno w dół (Mediapanel z czerwca)

W czołowej dwudziestce najpopularniejszych wydawców internetowych w Polsce pojawił się Netflix, który na komputerach przyciąga użytkowników na dłużej niż platformy Google’a i Meta Platforms. Duży spadek zasięgu zanotowało o2.pl.

Serwis streamingowy Netflix Serwis streamingowy Netflix

Według wyników badania Mediapanel w czerwcu br. witryny i aplikacje Grupy Google odwiedziło 28,88 mln polskich internautów, co dało 97,45 proc. zasięgu. Każdy spędził tam średnio 20 godzin, 55 minut i 45 sekund. Miesiąc wcześniej zanotowały 28,83 mln użytkowników, 97,28 proc. zasięgu oraz 21 godzin, 38 minut i 22 sekundy przeciętnego czasu korzystania.

W tej ostatniej statystyce lepszy wynik osiągnął Meta Platforms (bez komunikatora WhatsApp, który w badaniu jest klasyfikowany osobno) - 23 godziny, 20 minut i 58 sekund przy 25,89 mln odwiedzających. Z kolei na TikToku każdy z 12,95 mln polskich internautów spędził średnio 19 godzin, 27 minut i 11 sekund.

Poziom 20 mln odwiedzających oprócz Grupy Google i Meta Platforms przekroczyły jeszcze Grupa Wirtualna Polska (22,81 mln), Grupa Ringier Axel Springer Polska (21,21 mln), Grupa Polsat-Interia (20,58 mln) i Grupa Allegro (20,39 mln). Z tej grupy na najdłużej odwiedzających przyciągała Grupa WP - na 2 godziny, 8 minut i 19 sekund.

W ramach badania oszacowano, że z internetu korzystało w czerwcu 29,6 mln Polaków, z czego codziennie robiło to 25,6 mln. To identyczne wyniki jak w maju.

Google.com zanotował 27,13 mln użytkowników, 91,53 proc. zasięgu oraz godzinę, 39 minut i 16 sekund przeciętnego czasu korzystania, wobec 26,9 mln użytkowników, 90,74 proc. zasięgu oraz godzinę, 52 minuty i 11 sekund średniego czasu.

W przeglądarkowym Facebooku każdy odwiedzający spędził przeciętnie 3 godziny, 6 minut i 56 sekund, a w przeglądarkowym YouTubie - 5 godzin, 9 minut i 41 sekund.

Na o2.pl liczba użytkowników zmalała z 11,47 do 10,06 mln, przez co domena wypadła z czołowej dziesiątki. Natomiast TVN24.pl osiągnął wzrost z 9,5 do 9,99 mln odwiedzających.

Prawie 7 godzin na Netfliksie

Na komputerach w serwisach i aplikacjach Google’a każdy z 22,45 mln internautów spędził średnio 5 godzin, 34 minuty i 57 sekund, a w przypadku Meta Platforms 12,95 mln użytkowników spędziło przeciętnie po 4 godziny, 33 minuty i 58 sekund.

Na dłużej przyciągał Netflix - każdy z 3,01 mln odwiedzających korzystał z niego średnio przez 6 godzin, 43 minuty i 22 sekundy.

W przeglądarkowym YouTubie przeciętny czas korzystania wyniósł 6 godzin, 37 minut i 50 sekund, na Facebook.com - 4 godziny, 36 minut i 27 sekund, a w przeglądarkowym Netfliksie - 6 godzin, 43 minuty i 22 sekundy.

Dołącz do dyskusji: Netflix na komputerach bardziej wciągający niż Google i Facebook, o2.pl mocno w dół (Mediapanel z czerwca)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl