Impact CEE z większym działem sprzedaży, dołącza Maciej Osajda

Z początkiem września do Impact CEE dołączył Maciej Osajda, który objął nowoutworzone stanowisko business development & sales director w dziale Partnerships.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Impact CEE z większym działem sprzedaży, dołącza Maciej Osajda

Do zadań Macieja Osajdy będzie należała m.in. rozbudowa i dostosowanie do nowych wyzwań struktury sprzedażowej - w szczególności w kontekście pozyskiwania klientów komercyjnych.

Maciej Osajda od ponad 20 lat związany jest z branżą mediów, w tym od kilkunastu lat jako manager sprzedaży. Ostatnio pracował w Polsat Media na stanowisku client service director/sponsorships. Zarządzał działem sprzedaży sponsoringu telewizyjnego, który zbudował od podstaw w 2009 r., a także wspierał zespół projektów specjalnych w obszarze reklamy niestandardowej i współpracy z najważniejszymi klientami oraz domami mediowymi. 

Wcześniej, od 2003 r. doświadczenie zdobywał w Biurze Reklamy Wydawnictwa Bauer, m.in. jako dyrektor działu reklamy prasy kobiecej.

Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?