SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Impactory rozdane

Piotr Walter, TVN24, Tomasz Sekielski i Andrzej Morozowski, PZL, Starcom, AMS, Rowland Communications i K2 - to tylko niektórzy z zwycięzców Impactorów 2006.

W czwartek rozstrzygnięto dziewiątą edycję Impactorów, czyli nagród dla najwybitniejszych ludzi, firm oraz mediów, których działalność w największym stopniu przyczynia się do rozwoju branży reklamowej.

Lista nagrodzonych i uzasadnienia:

Człowiek Roku przemysłu mediowego
Piotr Walter

Wizjoner, wyznacza perspektywę rozwoju rynku telewizyjnego w Polsce. Łączy intuicję z odwagą menedżerską. Jego nowoczesne konsekwentne podejście do budowania koncernu medialnego przynosi sukces.

Najbardziej wiarygodne medium
TVN 24

Za kolejny rok konsekwentnego budowania marki i pozycji rynkowej jako niezależnego i wiarygodnego medium

Najbardziej wiarygodny dziennikarz
zbiorowo Andrzej Morozowski i Tomasz Sekielski

Za odwagę i bezkompromisowość i nie uleganie naciskom w pokazywaniu prawdy oraz demaskowaniu korupcji z natężeniem „bomby atomowej”. Za program „Teraz MY’.

Najbardziej wiarygodny reklamodawca
Toyota Motor Poland

Za oryginalność i naturalność reklam przyjaznych odbiorcom.

Najbardziej podziwiana agencja reklamowa roku
PZL

Za niezmiennie wysoki poziom każdej produkcji reklamowej i dającą się wyczuć sympatię do produktów, którymi się zajmują. Za nieustannie intrygujące utrzymujące wysoki poziom spoty z kabaretem Mumio.

Najbardziej podziwiany dom mediowy roku
Starcom

Za dbałość o efektywność realizowanych kampanii oraz wysoki standard obsługi klientów.

Najbardziej podziwiana agencja PR roku
Rowland Communicatios

Za nieustająco najwyższy poziom profesjonalizmu, skuteczność oraz trwale wysokie standardy obsługi klienta.

Najbardziej podziwiana agencja BTL roku
Tequila/POlska

Za kreatywność stosowanych narzędzi komunikacyjnych, doskonały klimat w zespołach projektowych oraz ważną i docenianą przez klientów kulturę organizacyjną.

Najbardziej podziwiana firma outdoorowa roku
AMS

Za konsekwencję w rozwijaniu różnorodności działalności firmy, za ciekawe inicjatywy społeczne oraz za niezmiennie wysoką jakość obsługi klientów

Najbardziej podziwiany instytut badawczy roku
MillwardBrown SMG/KRC

Za najnowocześniejsze narzędzia badawcze, wysoką jakość usług, co czyni SMG/KRC wyznacznikiem jakości na rynku

Najbardziej podziwiana agencja interaktywna roku
K2

Za wprowadzenie w Polsce nowych standardów komunikacji internetowej oraz dynamiczny rozwój w dziedzinie „new business” oraz za zaufanie klientów.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Impactory rozdane

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl