SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

In an Absolut world

Absolut Vodka rozpoczyna nową, globalną kampanię pod hasłem "In an Absolut world".

„W naszej nowej kampanii reklamowej »In an Absolut world« zachęcamy konsumentów na całym świecie, by włączali się w dyskusję na temat bieżących wydarzeń i spraw, które ich poruszają. Przez lata koncepcja komunikacji Absolut Vodka  zyskała ogromne uznanie i została uhonorowana wieloma nagrodami. Dziś jest już legendarna. W latach 80. byliśmy w naszej dziedzinie pionierami, łącząc sztukę z modą i reklamą. Nasza nowa, przełomowa kampania »In an Absolut world« po raz kolejny przekracza raz ustalone granice. Chcemy inspirować ludzi do rozmów i odkrywać w nich wizjonerów” – opowiada Ketil Eriksen, prezes V&S Absolut Spirits.

„In an Absolut world” została opracowana we współpracy z agencją reklamową TBWAChiat Day dla telewizji i prasy, a także z pomocą Great Works dla mediów cyfrowych.

 

„Ta kampania to kolejny krok w rozwoju naszej silnej marki oraz początek nowej ery w marketingu Absolut Vodka . Naszym celem jest wykorzystać wszystkie komunikacyjne możliwości XXI wieku oraz nadal przyciągać konsumentów do Absoluta” – dodaje Ketil Eriksen.

Reklama telewizyjna „In an Absolut World” została stworzona przez agencję TBWA z Paryża i nakręcona w Johannesburgu w Republice Południowej Afryki. Reżyseria: Adrian de sa Garces. Dyrektor kreatywny: Sébastien Vacherot.

Kampania reklamowa pod koniec kwietnia ruszyła w Niemczech, a w maju w Stanach Zjednoczonych. Będzie obecna w telewizji, prasie i mediach cyfrowych.

Czy kampania pojawi się również w Polsce?

- W tym momencie kampania ma charakter globalny i prezentowana jest na światowych rynkach, nie podjęliśmy jeszcze decyzji co do realizacji tej kampanii na rynku polskim. Taka decyzja powinna zapaść za 2 - 3 tygodnia - powiedziała portalowi Wirtualnemedia.pl Marta Krajenta z biura prasowego Absolut.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: In an Absolut world

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl