SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

IndaHash i Mediacom jako partnerzy strategiczni z pierwszą wspólną kampanią w RPA

Wystartowała pierwsza w RPA kampania indaHash i Mediacom realizowana dla marki należącej do Revlon. Ma to być początek strategicznego partnerstwa obu firm w Południowej Afryce. Agencja będzie wyłącznym partnerem indaHash na rynku w RPA.

Jak informuje w komunikacie indaHash, pierwsza kampania w RPA opiera się na promocji konkursu Mitchum Great Moments.

Influencerzy przez aplikację indaHash otrzymali zadanie, aby wybrać jedną z nagród, sfotografować ekwipunek, który zabraliby ze sobą na wyprawę i umieścić dezodorant Revlon na zdjęciu.

Dodatkowo influencerzy informują swoich followersów o konkursie i aktywizują swoich znajomych. Cała akcja zakończy się 31 października br.

Kampania dla marki Mitchum ma być początkiem intensywnej współpracy indaHash i Mediacom. indaHash jako strategiczny partner Mediacom będzie w RPA dostępny dla wszystkich klientów (a także dla innych agencji, które będą chciały wykorzystać nową technologię w kampaniach swoich marek) za pośrednictwem oddziału MediaCom Beyond Advertising.

- W indaHash zbudowaliśmy zespoły business development na 3 rynkach: w Wielkiej Brytanii, Niemczech oraz w Polsce - przypomina Joanna Pawluk, managing partner of indaHash. - Do RPA zdecydowaliśmy się wejść z innym modelem biznesowym - bez budowania lokalnego zespołu, ale poprzez strategiczne partnerstwo z Mediacom. Jako indaHash na co dzień dostarczamy technologię, która z powodzeniem wykorzystywana jest przez największe agencje i domy mediowe na świecie - opisuje.

Dołącz do dyskusji: IndaHash i Mediacom jako partnerzy strategiczni z pierwszą wspólną kampanią w RPA

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl