Infor przed Business Insiderem, Money.pl przyciąga na najdłużej

Wśród serwisów o tematyce biznesowo-prawnej liderem pozostaje Money.pl, natomiast pod względem zasięgu mocno zbliżył się do niego Infor.pl, wyprzedzając Business Insider Polska. Wielu użytkowników zyskały Rynekzdrowia.pl, Portalsamorzadowy.pl i sekcja gospodarczo-prawna portalu Radia ZET, zaś spore spadki zanotowały analogiczne działy Fakt.pl i Gazeta.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Infor przed Business Insiderem, Money.pl przyciąga na najdłużej

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w sierpniu 2024 roku Money.pl (Grupa Wirtualna Polska) w kategorii biznesowo-prawnej przyciągnął 8,57 mln użytkowników, czyli 28,73 proc. wszystkich internautów w Polsce. Każdy spędził tam średnio 11 minut i 52 sekundy.

Money.pl od wielu miesięcy jest liderem w tej kategorii. Przy czym w sierpniu pod względem zasięgu tylko minimalnie wyprzedził Infor.pl, który odwiedziło 8,56 mln internautów (co dało 28,67 proc. zasięgu), spędzając przeciętnie po 6 minut i 2 sekundy. Poziom 8 mln użytkowników przekroczył jeszcze Business Insider Polska (Ringier Axel Springer Polska), notując 8,41 mln odwiedzających, 28,17 proc. zasięgu oraz 8 minut i 41 sekund średniego czasu korzystania.

Z kolei część biznesowo-prawna serwisu Rynekzdrowia.pl (Grupa PTWP) przyciągnęła 7,06 mln internautów (23,66 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 2 minuty i 37 sekund.

Niżej w rankingu przeważają sekcje o gospodarce i prawie czołowych portali horyzontalnych. Na Interii (Grupa Polsat-Interia) taki dział zanotował 6,54 mln użytkowników, 21,93 proc. zasięgu oraz 5 minut i 34 sekundy przeciętnego czasu korzystania, na WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) - 6,04 mln odwiedzających, 20,23 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 32 sekundy przeciętnego czasu, a na Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 5,05 mln użytkowników, 16,92 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 56 sekund średniego czasu.

Z kolei na Gazeta.pl (Agora) taka sekcja przyciągnęła 4,2 mln internautów (14,08 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 4 minuty i 45 sekund, a na portalu Radia ZET (Eurozet) - 4,1 mln użytkowników (13,73 proc.), średnio na 39 sekund.

grafika

W porównaniu do lipca Money.pl zanotował niewielki spadek: o 95,1 tys. użytkowników (1,1 proc.) i 45 sekund spędzonych przeciętnie przez każdego (5,9 proc.). Natomiast Infor.pl zyskał 435,6 tys. internautów (5,4 proc.) i 38 sekund średniego czasu korzystania (11,7 proc.), dzięki czemu w tej pierwszej statystyce wyprzedził Business Insider Polska, gdzie liczba odwiedzających zwiększyła się o 166,4 tys. (2 proc.), a przeciętny czas o 59 sekund (12,8 proc.).

Rynekzdrowia.pl w kategorii biznesowo-prawnej zyskał 728,5 tys. internautów (11,5 proc.) przy spadku średniego czasu korzystania o 26 sekund (14,2 proc.), Portalsamorzadowy.pl - 842,6 tys. użytkowników (24,5 proc.) i 21 sekund przeciętnego czasu (16,9 proc.), zaś część gospodarczo-prawna portalu Radia ZET - 909,3 tys. użytkowników (28,5 proc.).

Za to analogiczna sekcja portalu „Faktu” straciła 1,05 mln odwiedzających (17,2 proc.) oraz 50 sekund przeciętnego czasu spędzonego przez każdego (14,4 proc.), natomiast ta na Gazeta.pl - 455,5 tys. internautów (9,8 proc.) oraz 9 sekund średniego czasu korzystania (3,1 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych