Mistrz świata w skokach narciarskich reklamuje ING Bank Śląski

W kampanii reklamowej kredytu hipotecznego oferowanego przez ING Bank Śląski występują skoczek narciarski Dawid Kubacki, mający w dorobku m.in. indywidualne mistrzostwo świata i dwa brązowe medale olimpijskie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Mistrz świata w skokach narciarskich reklamuje ING Bank Śląski

W reklamie Dawid Kubacki rozmawia poprzez wideokomunikat z ekspertem z ING Banku Śląskiego o tym, że skoro marznie na skoczni, to chciałby mieć ciepły dom.

Kampania podkreśla, że na potrzeby kupna domu energooszczędnego ING Bank Śląski oferuje kredyt hipoteczny z zerową prowizją i niższą marżą. Przy stawkach WIBOR z 20 maja rzeczywista roczna stopa oprocentowania wynosiła 7,75 proc. W spocie informuje o tym Marek Kondrat, od dekad ambasador reklamowy ING Banku Śląskiego.

Działania reklamujące ING Bank Śląski są realizowane we wszystkich najważniejszych kanałach komunikacji, na czele z telewizją i internetem. Za kreację kampanii odpowiadają agencje Brain i Gong, a za planowanie i zakup mediów - agencja mediowa Mullen Lowe Media Hub.

Dawid Kubacki w ostatnich latach występował przede wszystkim w reklamach sponsorów Polskiego Związku Narciarskiego, m.in. Orlenu i Grupy Azoty, a także marki słodyczy Milka. Od jesieni 2021 roku reklamował też transmisje w Eurosporcie i TVN z konkurów Pucharu Świata w skokach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę