Letnia beztroska promuje aplikację Moje ING od ING Banku Śląskiego (wideo)

ING Bank Śląski w nowej kampanii reklamuje aplikację mobilną Moje ING. Akcję, z udziałem Marka Kondrata, przygotowały agencja Brain i dom mediowy MullenLowe MediaHub.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Letnia beztroska promuje aplikację Moje ING od ING Banku Śląskiego (wideo)

Spot z kampanii pokazuje, jak różne osoby bawią się w letniej scenerii. Towarzyszą temu muzyka klasyczna i komentarz Marka Kondrata, od wielu lat ambasadora marketingowego ING Banku Śląskiego.

Kampania podkreśla, że w aplikacji Moje ING można ustawić powiadomienia o nadchodzących płatnościach, np. za prąd.

 

W ub.r. skonsolidowane wydatki marketingowe ING Banku Śląskiego wyniosły 118,1 mln zł w ub.r., o 10,6 proc. więcej niż rok wcześniej.

Działania reklamujące bank obejmują przede wszystkim telewizję oraz internet.

Za kreację reklam odpowiada agencja Brain, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MullenLowe MediaHub.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu