SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Katarzyna Nosowska „Dobrym Głosem dla firm” w akcji ING Banku Śląskiego

ING Bank Śląski kontynuuje kampanię "Dobry głos dla firm", zachęcającą do dawania dobrych opinii na temat firm w internecie. Do najnowszej odsłony zaproszono piosenkarkę Katarzynę Nosowską.

Article

"Dobry głos dla firm" to kampania prowadzona od listopada ubiegłego roku. W premierowej odsłonie wystąpili Mela Koteluk i Paweł Domagała, którzy muzycznie interpretowali wysyłane za pośrednictwem chatbota opinie na temat firm.

- Kontynuujemy ideę Dobrego Głosu dla firm i zachęcamy do dzielenia się opiniami o firmach, bo to dla nich najlepsza, stworzona bezpośrednio przez klientów reklama. Teraz może być jeszcze bardziej wyjątkowa bo wyśpiewana przez Katarzynę Nosowską - powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Tym razem bank zaprosił do współpracy Katarzynę Nosowską, która podobnie jak Koteluk i Domagała, będzie wyśpiewywać opinie internautów. Propozycje można zostawiać na stronie GlosDlaFirm.pl. Filmy stworzone w ramach kampanii będą publikowane w sieci (na wspomnianej stronie internetowej oraz na youtube’owym kanale ING Banku Śląskiego).

Oprócz tego, w ramach kampanii  powstało, dedykowane wideo z Katarzyną Nosowską, do którego każda firma będzie mogła dodać swoją nazwę i umieścić je na swoim facebookowym fanpage’u. Wystarczy wypełnić formularz, podać nazwę, adres fanpage’a oraz mail firmy, na który zostanie przesłany link do gotowego filmu do udostępnienia.

W najnowszej odsłonie emitowane będą spoty radiowe, a także aktywności w digitalu.

Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja Gong, za spoty radiowe Brain, za zakup i planowanie mediów MullenLowe MediaHub.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Katarzyna Nosowska „Dobrym Głosem dla firm” w akcji ING Banku Śląskiego

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wujek
Eh lubię bardzo tę panią, ale chyba ma ona sporo kredytów, skoro występuje rocznie w 3-4 reklamach dla totalnie innych marek. Bez ładu i składu: dziś promka na kredycik w banku na 30 lat, za 3 miesiące będzie reklama piwka i Męskie granie, a za 7 miesięcy majtki dla HM na święta.
12 5
odpowiedź
User
Arturro
Są ludzie, których sobie nigdy nie wyobrażałem w reklamie.
A jednak.
31 5
odpowiedź
User
dno
To już nie śpiewa dla pepsi?
6 5
odpowiedź
User
1
szkoda
15 4
odpowiedź
User
Marek_B
Taka jestem nonkonformistyczna, że wezmę pinionżki za reklamę. Dobry artysta nie wchodzi do rzeki, którą płynie się wspólnie ze Sławomirem i innymi Kleo...

Dramat :\
23 5
odpowiedź