SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

ING F1 Renault Team

ING Group zostało patronem jednego z Teamów F1. W zespole znajdują się: kierowcy Giancarlo Fisichella i Heikki Kovalainen oraz dwaj testerzy - Nelson Piquet Jr i Ricardo Zonta.

Stan wyjściowy
W roku 2007 ING Group zostało patronem jednego z Teamów F1. W zespole znajdują się: kierowcy Giancarlo Fisichella i Heikki Kovalainen oraz dwaj testerzy - Nelson Piquet Jr i Ricardo Zonta.

Działanie
W maju 2007 r. uruchomiono stronę internetową poświeconą tematyce Formuły 1. Internauci mogli śledzić na niej aktualne wyścigi GP, oglądać tory, czytać reportaże z trasy wyścigów pisane przez samego Heikkiego Kovalainena. Dodatkową atrakcją była możliwość wystartowania w Grand Prix
ING, które gwarantowało zwycięzcy wyjazd na GP Brazylii oraz kilkudniowy pobyt w hotelu w samym San Paolo. Konkurs kierowany był do wszystkich mających ochotę na wspólną zabawę ze znajomymi.

ingnggngngn

Komentarz
Layout uruchomionej w maju 2007 r. strony internetowej poświęconej tematyce Formuły 1.

Konkurs "Klikaj i wygrywaj nagrody!"
Zabawa składała się z dziesięciu tygodniowych etapów, w których wyłaniano ośmiu zwycięzców.
O zwycięstwie decydowała liczba kliknięć w bolid danego użytkownika. Częstotliwość klikania była na poziomie raz na 30 minut. Kluczem dla przodowników było zaproszenie do zabawy jak największej liczby osób, które głosowały na wskazany wcześniej pojazd. Zwycięzcą GP ING została osoba, która posiadła na swoim koncie największą liczbę zwycięstw poszczególnych etapów.

Komentarz
Na stronie można było zapoznać się z ciekawostkami dotyczącymi bolidów uczestników wyścigu,
a także poznać dokładny rozkład tras poszczególnych wyścigów.

ing


Wyniki
W czasie trwania zabawy w klikanie na serwis www.f1.ing.pl trafiło 3 250 000 userów, co daje ok. 25% całej populacji internautów.
Wynik bardzo atrakcyjny, szczególnie jeśli weźmiemy pod uwagę czas trwania konkursu: lipiec-wrzesień (okres wakacyjny). W konkursie łącznie wzięło udział 6 500 osób. Gracze wygenerowali ponad 200 000 głosów - należy pamiętać, że głos zliczony to taki, który został potwierdzony poprzez kliknięcie w link wysyłany na podany wcześniej adres. Analizując wyniki możemy stwierdzić, że atrakcyjność akcji wzbudziła bardzo duże zainteresowanie Internautów.

Realizacja projektu - agencja interaktywna OS3 multimedia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: ING F1 Renault Team

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl