ING Życie: Nie musisz się zmieniać, żeby być odpowiedzialnym (wideo)

W telewizji, internecie, punktach sprzedaży i na outdoorze ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa ING Życie. Akcję przygotowały agencja reklamowa Grandes Kochonos i dom mediowy Pan Media Western.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa ING Życie pokazuje, że posiadanie ubezpieczenia na życie to wyraz dojrzałości oraz odpowiedzialności i nie musi to oznaczać rezygnacji z własnych pasji, hobby oraz przyjemności, tylko wręcz przeciwnie – pomaga je realizować. Całość działań opiera się na haśle: „Nie musisz się zmieniać, żeby być odpowiedzialnym. Ubezpiecz życie, najlepiej w ING Życie”. 

Akcja jest prowadzona w telewizji (30-sekundowy 15-sekundowe spoty m.in. w TVN, TVP, Polsacie, TVN24, TVN CNBC Biznes i Discovery), internecie (nowa wersja serwisu ingżycie.pl., kanał na YouTubie i fan page na Facebooku, reklamy m.in. na naszaklasa.pl, facebook.com, wp.pl, gazeta.pl, onet.pl, money.pl, bankier.pl i goldenline.pl), w punktach sprzedaży (sieć klubów Gymnasion, salony fryzjerskie i biurowce w Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie i Wrocławiu) oraz na outdoorze (nośniki w Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu).

Kreację kampanii – zaplanowanej do końca maja – przygotowała agencja reklamowa Grandes Kochonos, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Pan Media Western.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej