SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Initiative obronił budżet mediowy producenta Gellwe i Black Energy Drink

Dom mediowy Initiative, należący do Mediabrands wygrał przetarg na kompleksową obsługę mediową firmy FoodCare, właściciela takich marek, jak Gellwe, Black Energy Drink, Frugo, N-Gine.

W ramach umowy Initiative odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów we wszystkich kanałach komunikacji online i offline dla marek z portfolio FoodCare.

Firmy nie ujawniły informacji na temat liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu. Nie podają na jak długo zawarły umowę.

Wybór oferty Initiative oznacza kontynuację współpracy trwającej od maja 2022 roku.

Poprzedni kontrakt był również efektem wygranego przez Initiative przetargu, w którym przejęła obsługę marketera od agencji Zenith (Publicis Groupe).

 

 

Dołącz do dyskusji: Initiative obronił budżet mediowy producenta Gellwe i Black Energy Drink

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl