Initiative wygrywa przetarg Suntago

Park wodny Suntago rozstrzygnął przetarg na kompleksową obsługę mediową wybierając agencję Initiative (IPG Mediabrands).

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Initiative wygrywa przetarg Suntago

Zespół Initiative będzie odpowiadał za realizację zaproponowanej podczas przetargu strategii mediowej obejmującej działania wspierające zarówno budowanie świadomości i rozpoznawalności marki Suntago, jak i sprzedaż. 

Pierwsze wspólne kampanie rozpoczną się już w maju i będą realizowane w kanałach offline i online (m.in. search, paid social, performance). Planowana jest również współpraca z inflencerami.

- Kluczowe były dla nas doświadczenie, strategiczne podejście oraz zrozumienie specyfiki naszej marki i grup docelowych. Initiative zaprezentowało kompleksową wizję rozwoju marki Suntago, która w pełni odpowiada naszym ambicjom. Doceniamy ich kreatywność, zaangażowanie i otwartość na współpracę – powiedział Idan Greidinger, CEO Park of Poland.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku