Initiative wygrywa przetarg Suntago

Park wodny Suntago rozstrzygnął przetarg na kompleksową obsługę mediową wybierając agencję Initiative (IPG Mediabrands).

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Initiative wygrywa przetarg Suntago

Zespół Initiative będzie odpowiadał za realizację zaproponowanej podczas przetargu strategii mediowej obejmującej działania wspierające zarówno budowanie świadomości i rozpoznawalności marki Suntago, jak i sprzedaż. 

Pierwsze wspólne kampanie rozpoczną się już w maju i będą realizowane w kanałach offline i online (m.in. search, paid social, performance). Planowana jest również współpraca z inflencerami.

- Kluczowe były dla nas doświadczenie, strategiczne podejście oraz zrozumienie specyfiki naszej marki i grup docelowych. Initiative zaprezentowało kompleksową wizję rozwoju marki Suntago, która w pełni odpowiada naszym ambicjom. Doceniamy ich kreatywność, zaangażowanie i otwartość na współpracę – powiedział Idan Greidinger, CEO Park of Poland.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu