SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Gazeta.pl, Storytel i ING „Reklamodawcami Roku”, OMD zwycięża w kategorii agencji mediowej. Rozstrzygnięto Innovation 2023

14 złotych, 28 srebrnych oraz 24 brązowych nagród wręczono w tegorocznej edycji konkursu Innovation 2023. Konkurs rozstrzygnięto w czwartek, nagroda „Innovation of the Year” powędrowała dla twórców kampanii „Telefon Anki”. Po raz pierwszy przyznano też „Nagrodę Specjalną: Partner Technologiczny Roku”. 

Obradom ponad trzydziestoosobowego jury Innovation 2023 przewodniczyła Marta Życińska z Mastercard Europe. Jury spośród wszystkich prac nagrodzonych złotem wybrało najlepszą pracę z wszystkich trzech kategorii oraz najlepszą kampanię społeczną. 

Nagrodę „Innovation of the Year” przyznano kampanii „Telefon Anki”. To audioreportaż stworzony dla Storytel przez TWIN .collective i Panów Programistów. Nagrodę „Charity of the Year” otrzymał projekt „Hydrostacja FM”, stworzony przez Dentsu Creative dla Zarządu Zieleni m.st. Warszawy w Dzielnicy Wisła. 

„Agencją Mediową Roku” zostało OMD, zaś 180heartbeats + JUNG V. MATT ogłoszono „Agencją Komunikacyjną Roku”. Z kolei Gazeta.pl, ING Bank Śląski oraz Storytel otrzymali tytuł „Reklamodawcy Roku”. W tym roku po raz pierwszy zdecydowano się przyznać „Nagrodę Specjalną: Partner Technologiczny Roku”, którą otrzymali Panowie Programiści.  
 

W tym roku Komitet Organizacyjny Innovation przyznał również nagrody Game Changer, które otrzymali: w kategorii „Człowiek Roku” – Mati Staniszewski i Piotr Dąbkowski, założyciele ElevenLabs, „Firma Roku” – Mastercard oraz McCANN, zaś jako „Wydarzenie Roku” nagrodzono Kampanie Profrekwencyjne.

Konkurs Innovation przeznaczony jest dla projektów z obszaru biznesu, mediów i komunikacji wyznaczających nowe kierunki w tych obszarach. Doceniane są zarówno duże, wdrożone projekty, jak i te, które już powstały, ale póki co nie zdążyły jeszcze zbudować skali i wyników lub znajdują się na etapie prototypu. Innovation nagradza przede wszystkim nieszablonowość rozwiązań w danych kontekstach, a nie rezultaty ich wdrożenia. Głównym kryterium jest zmiana i potencjał jej oddziaływania w przyszłości. 

 

Dołącz do dyskusji: Gazeta.pl, Storytel i ING „Reklamodawcami Roku”, OMD zwycięża w kategorii agencji mediowej. Rozstrzygnięto Innovation 2023

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl