InPost rusza z testami platformy do zamawiania zakupów spożywczych Fresh

Firma logistyczna InPost rozpoczęła testy dostaw produktów spożywczych oraz przemysłowych w oparciu o nową aplikację InPost Fresh. Partnerem projektu jest sieć Makro Polska.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
InPost rusza z testami platformy do zamawiania zakupów spożywczych Fresh

Platforma do zamawiania produktów spożywczych InPost Fresh obecnie testowana jest Warszawie. Do wyboru są trzy modele kupna - Express z dowozem nawet w 60 min., dostawą w dniu zamówienia oraz z dostawą zaplanowaną na kolejne dni.

W przypadku dwóch ostatnich modeli dostaw, klienci będą mogli precyzyjnie określić godzinę, o której chcą odebrać zamówienie. Zakupy będą przewożone transportem InPost w kontrolowanej temperaturze zgodnie z rekomendacjami producenta.

InPost Fresh - nowy gracz na rynku e-grocery

Testy będą trwały kilka miesięcy, jak zapowiada jednak InPost, "później będzie rozszerzać zasięg, by stać się największym ogólnopolskim żywnościowym marketplace".

- To prawdziwa rewolucja. Nasz partner skorzysta z wiedzy i doświadczenia, jakie posiadamy w zakresie rozwiązań mobilnych, a przy tym nie będzie musiał inwestować we własną logistykę ostatniej mili - komentuje Rafał Brzoska, prezes InPost.

Aplikację InPost Fresh zbudowano w oparciu o InPost Mobile, z którego korzysta już blisko 7 mln użytkowników.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/inpost-sfinalizowal-kupno-mondial-relay-za-513-mln-euro ##

Jak zamawiać z InPost Fresh

W celu realizacji zamówienia wystarczy pobrać aplikację InPost Fresh. Już w dniu pierwszego logowania klient może zrobić i otrzymać swoje pierwsze zakupy – dzięki ekspresowej dostawie, nawet w 60 minut.

Przez aplikację można wybierać w asortymencie ponad 10 tysięcy produktów w dostawie na ten sam i kolejny dzień – wśród nich szeroki wybór świeżych ryb, mięsa, owoców i warzyw. Klienci mają do dyspozycji najwygodniejsze formy płatności: przedpłata (Blik, szybki przelew i karta) lub za pomocą karty i Blika przy odbiorze od kuriera.

grafika

W asortymencie InPost Fresh na razie jest około 10 tysięcy produktów z kilkunastu kategorii - m.in. nabiał, warzywa i owoce, słodycze, woda i napoje, a także mięso, pieczywo, dania gotowe, artykuły higieniczne, dla dzieci dla zwierząt czy kosmetyki i chemia domowa.

- Szczególnie stawiamy na kategorie, w których przez lata zbudowaliśmy silną pozycję w tak wymagającej grupie klientów, jak HoReCa. W ofercie tej jesteśmy zdecydowanym  liderem. Mamy bardzo szeroki wybór  produktów świeżych, a wśród nich m.in. świeże ryby, owoce morza, mięso oraz owoce i warzywa. Klienci odnajdą u nas swoje ulubione produkty znanych marek oraz produkty dostępne wyłącznie w Makro - mówi Dominik Branny, prezes Makro Polska.

Z opisu w biuletynie wynikało, że w obu przypadkach chodzi o platformy do zamawiania produktów ze sklepów i posiłków z restauracji. Chodzi też o „usługi dostarczania zamówionych produktów sklepowych oraz posiłków z restauracji pod wskazany adres, transport i dostawy towarów” jak również o dostawę żywności, „zwłaszcza gotowych posiłków do bezpośredniego spożycia”. Firma sprawy nie komentowała.

W Polsce firma na koniec marca miała 11 743 Paczkomatów, o 76 proc. więcej niż rok wcześniej. Natomiast liczba takich maszyn za granicą zwiększyła się o 54 proc. do 1 810.

Liczba Paczkomatów do końca br. ma wzrosnąć do 18,2-19 tys. z planowanych pierwotnie 16,5-18,5 tys. Wolumen paczek dostarczonych w całym br. ma wynieść 455-485 mln wobec wcześniej przewidywanych 445-465 mln

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style