Instagram w nowej kampanii udowadnia, że pomaga młodym w odkrywaniu siebie (wideo)

Instagram rozpoczął nową globalną kampanię "Yours to make", w której mówi o sile swojej platformy w pomaganiu młodym ludziom w odkrywaniu siebie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Instagram w nowej kampanii udowadnia, że pomaga młodym w odkrywaniu siebie (wideo)

Kampania, stworzona przez Johannesa Leonardo wraz z firmowym sklepem Facebook Creative X, obejmuje 95-sekundowy film, w którym różne postacie eksplorują rozległą ciemną przestrzeń, która wydaje się reprezentować świat Instagrama, obejmując zarówno różne funkcje aplikacji, jak i tablicę treści wewnątrz.

 

Melissa Waters, wiceprezes ds. marketingu na Instagramie, powiedziała: - Dzisiejsi młodzi dorośli bardziej niż jakiekolwiek pokolenie przed nimi starają się odkryć, kim mogą być.

W Wielkiej Brytanii cały film będzie wspierany przez szereg realizacji, w tym serię treści o charakterze społecznościowym z 4Studio na Channel 4, partnerstwo marki z publikacjami o modzie i kulturze Dazed, ogólnokrajowym cyfrowym out-of-home, ukierunkowanym kontekstowo, reklamy wideo.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/instagram-jak-dziala-jak-usunac-konto-zle-strony,7170114241341569a ##

Spot został stworzony przez Crystal Brewis, Malu Lara, Joshua Lampley i Austin Haas, a wyreżyserowany przez Rubberband przez 0Smuggler. Media do kampanii zaplanował i kupił Mindshare.

Kampania pojawia się w trudnym momencie dla Instagrama - niedługo po tym, jak "The Wall Street Journal" ujawnił bardzo negatywny wpływ tej platformy na młodych ludzi, zwłaszcza na ich zdrowie psychiczne.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/instagram-szkodliwy-dla-mlodych-ludzi,7170118659753601a ##

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii