SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

H2O Creative realizuje aktywację typu „Instant-Win” dla House Of Asia

Wystartowała najnowsza aktywacja konsumencka marki House of Asia (DeCare). W ramach hasła „Orientuj się na zniżki” nawiązana została współpraca z siecią sklepów DUKA. Za kompleksowe przygotowanie akcji promocyjnej, w tym strategię komunikacji, komunikację in-store oraz kampanię on-line - odpowiada agencja H2O Creative.

Article

Za każdy zakup produktów House of Asia w terminie do 28 listopada br. można otrzymać aż 50 zł zniżki na zakupy zarówno w sklepie online jaki w sklepach stacjonarnych wspomnianej sieci na terenie całej Polski.

Agencja w ramach realizacji projektu, przygotowała m.in.: strategię komunikacji, key visual,  komunikację in-store oraz szeroko zakrojone działania on-line.

Na potrzeby akcji powstał również landing page pod adresem houseofasia.pl/promocja, na którym można zgłaszać chęć wzięcia udziału w promocji.

H2O Creative odpowiada również za całościową obsługą logistyczną aktywacji,w tym nadzór i weryfikację spływających zgłoszeń. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Republic.

House of Asia - to specjalistyczne produkty pozwalające na własnoręczne przygotowanie przysmaków kuchni: japońskiej, tajskiej i chińskiej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: H2O Creative realizuje aktywację typu „Instant-Win” dla House Of Asia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl