SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„InStyle” w odświeżonej formule. Anna Ibisz w reklamie (wideo)

Od majowego wydania, które ukazało się 10 kwietnia br., miesięcznik „InStyle” (Burda Media Polska) zyskał zmienioną zawartość i odświeżoną szatę graficzną. Numer wspiera kampania reklamowa, w której zobaczyć można Annę Zejdler-Ibisz, naczelną magazynu.

„InStyle” w odświeżonej formule. Anna Ibisz w reklamie (wideo)

W piśmie znaleźć teraz można jeszcze więcej  stylizacji światowych i polskich gwiazd, a także więcej porad stylistów. Nowa makieta jest bardziej przejrzysta i elegancka.

- W nowej formule „InStyle’a” prezentowana moda skierowana jest do każdej kobiety, która chce wyglądać nowocześnie i być na czasie z trendami. Pokazujemy więcej rzeczy  w przystępnych cenach, z polskich sklepów i dla różnych typów sylwetek, także XXL - podkreśla Sandra Ostanek, szefowa działu mody „InStyle’a”.

Dodatkowo w internecie wystartował blog.instyle.pl, na którym na bieżąco można śledzić informacje ze świata mody, urody i stylu gwiazd.

Majowe wydanie „InStyle’a” ukazało się w normalnej cenie 5,90 zł (duży format) i 4,90 zł (mały format) oraz w łącznym nakładzie wynoszącym 128 tys. egz.

Numer wspiera kampania promocyjna, w której wykorzystano wizerunek redaktor naczelnej pisma Anny Zejdler-Ibisz. Akcja realizowana jest w telewizji (Fox, AXN), radiu (Radio ZET, Chilli ZET, RMF FM), internecie (Wp.pl), prasie („Burda”, „Dobre Rady”, „Mój Piękny Ogród”, „Sielskie Życie”, „Sól i Pieprz”, „Polska Gotuje”) oraz z wykorzystaniem outdooru w największych miastach.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „InStyle'a” w styczniu br. wyniosła 52 160  egz. (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „InStyle” w odświeżonej formule. Anna Ibisz w reklamie (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Liwka
Szkoda, że pani redaktor ciągnie pismo w dół.
10 8
odpowiedź
User
malika
ania ibisz jest miła ale w ogóle nie jest zdolna by robić pismo. Brak jej wiedzy.
11 8
odpowiedź