SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Instytut Adama Mickiewicza szuka agencji do obsługi biura prasowego

Instytut Adama Mickiewicza rozpoczął przetarg na wybór agencji, która będzie świadczyć usługi dla biura prasowego jego wydziału komunikacji-– wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Będzie z nią pracować przez rok.

Shutterstock.com Article

Wybrana agencja zajmie się m.in. wsparciem organizacyjnym pracy kierownika biura prasowego/rzecznika prasowego Instytutu Adama Mickiewicza w zakresie organizacji konferencji prasowych, briefingów, wizyt dla mediów. Będzie przygotowywać materiały promocyjne i informacyjne, redagować korporacyjną stronę internetową, promować wskazane przez IAM projekty.

Zajmie się też realizacją działań media relations, wsparciem, promocji medialnej projektów realizowanych w ramach Wieloletniego Programu Rządowego Niepodległa 2017-2022, kontaktami z mediami polskimi i zagranicznymi, organizacją wszelkich wydarzeń dla mediów, koordynacją nagrań filmowych, telewizyjnych oraz sesji zdjęciowych itp.

Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 12 marca. Zwycięska agencja będzie pracować dla IAM przez rok od momentu podpisania umowy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Instytut Adama Mickiewicza szuka agencji do obsługi biura prasowego

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl