Intel przenosi globalny budżet mediowy z OMD do Dentsu Aegis

Firma technologiczna Intel zakończyła trwający pół roku przetarg na globalną obsługę mediową. Wybrała do współpracy sieć Dentsu Aegis Network kończąc tym samym kooperacje w zakresie planowania i zakupu mediów z OMD.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Intel przenosi globalny budżet mediowy z OMD do Dentsu Aegis

Intel już współpracował z Dentsu, ale w innym zakresie. Należące do sieci agencje iProspect i Cardinal Path – zajmowały się marketingiem w wyszukiwarkach oraz działaniami cyfrowymi. Teraz marketer rozszerza współpracę z Dentsu o obsługę mediów tradycyjnych, społecznościowych, analitykę i programmatic.

Przetarg koordynowała firma Joanne Davis Consulting.

Ostatnio obsługą mediową Intela zajmowała się sieć OMD, która pozyskała tego klienta w 2008 roku, przejmując jego budżet od należacego do Interpublic Group domu mediowego Universal McCann (UM).

Globalny budżet mediowy Intela szacowany jest na 300 mln dolarów.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?