SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Intel rozpoczyna kampanię "Sponsorzy jutra" (wideo)

W prasie i internecie startuje wizerunkowa kampania reklamowa Intela. Akcja pod hasłem "Sponsorzy jutra" ma pokazywać wyjątkowy charakter tej firmy.

Intel rozpoczyna kampanię

Wizerunkowa kampania reklamowa Intela podkreśla, że ta firma nie tylko jest producentem mikroprocesorów, ale przede wszystkim przyczynia się do rozwoju technologicznego całej ludzkości, dostarczając to, co nazajutrz staje się powszechne. - Nasz wizerunek nie może się ograniczać do mikroprocesorów, ponieważ w istocie naszą siłą jest zawsze to, co ma dopiero nadejść - uzasadnia Deborah Conrad, wiceprezes Intela i dyrektor generalny Corporate Marketing Group.




Akcja pod hasłem "Sponsorzy jutra" w zabawny sposób przedstawia wyjątkowość tej firmy: w jednym ze spotów inżynier zostaje pokazany jak gwiazda rocka, a w layoucie prasowym pokój dziewczynki zostaje porównany z pomieszczeniem produkcyjnym Intela. Towarzyszą temu slogany haśle "Wasze gwiazdy rocka nie przypominają naszych gwiazd rocka" i "Twój czysty pokój nie jest taki jak nasz czysty pokój".

intel

Akcja od 11 maja jest prowadzona w serwisach internetowych i tytułach prasowych w Stanach Zjednoczonych, Niemczech i Wielkiej Brytanii. Jeszcze w bieżącym miesiącu kampania obejmie Chiny i Indie, w czerwcu - Australię, Kanadę, Francję, Indonezję, Włochy, Koreę, Malezję, Meksyk, Holandię, Polskę, Rosję, Hiszpanię, Szwecję, Tajwan, Tajlandię, Turcję, Wietnam oraz niektóre kraje Ameryki Łacińskiej i Afryki, w sierpniu - Brazylię, a we wrześniu - Japonię.

W ramach kampanii działania będą też prowadzone w ośrodkach Intela na całym świecie oraz billboardach i nośnikach na przystankach autobusowych.

Kreacja kampanii - zaplanowanej całościowo na 3-5 lat - została przygotowana przez agencję Venables Bell & Partners z San Francisco.

  • Więcej informacji:
  • Intel
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Intel rozpoczyna kampanię "Sponsorzy jutra" (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl