Agencja Intellect przygotowała międzynarodową kampanią dla Prime Bit Games

Agencja Intellect rozpoczęła współpracę z wydawcą gier komputerowych Prime Bit Games, spółką notowaną na New Connect. Startuje międzynarodowa kampania przygotowana przez agencję dla tego klienta.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Agencja Intellect przygotowała międzynarodową kampanią dla Prime Bit Games

Agencja Intellect rozpoczęła współpracę z Prime Bit Games w październiku br. Pierwszym działaniem agencji dla nowego klienta jest startująca właśnie kampania reklamowa obejmująca Kanadę, Austrię i Szwajcarię. Trwające przez kilka miesięcy działania marketingowe będą wspierać grę Magic Nations z portfolio Prime Bit Games i skierowane będą do młodych graczy w wieku 18-34 lat, zainteresowanych grami komputerowymi, a w szczególności produkcjami o tematyce fantasy.

Kampania jest prowadzona przy wykorzystaniu działań z zakresu performance na Facebooku i ma na celu zachęcenie graczy we wspomnianych wyżej krajach do ściągania aplikacji z grą Magic Nations.

Działania potrwają kilka miesięcy. Wydawca planuje rozszerzenie w późniejszym czasie kampanii o reklamy w Google oraz działania remarketingowe.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę.

Prime Bit Games S.A. to niezależny projektant, twórca i wydawca gier mobilnych, komputerowych, konsolowych i przeglądarkowych. Świadczy również usługi w zakresie portingu, co-developmentu, projektowaniu grafik oraz gier na zamówienie klienta.

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały