SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Intellect przeprowadza rebranding, w zespole Łukasz Gad

W ramach rebrandingu agencja Intellect zmienia identyfikację wizualną, logotyp i firmowe hasło na „Rozumiemy bardziej”. Zmiany obejmują też strukturę firmy. Do zespołu dołączył ponadto Łukasz Gad, senior graphic & motion designer.

Article

Rebranding agencji Intellect obejmuje m.in. przebudowę struktur firmy oraz rozbudowę działów IT, SEO, marketingu i kreacji oraz nową stronę internetową. W zespole zostaje wdrożony model “zwinnej” filozofii działania, czyli przejście od modelu kaskadowego projektów do struktury agile.

Nowa strategia biznesowa zakłada także równoległą działalność firmy w obszarze budowania technologicznych start-upów.

- Zmieniamy logo, stronę www i całą identyfikację wizualną, ale można powiedzieć, że jest to tylko wierzchołek góry lodowej, widoma oznaka znacznie głębszych i wielowymiarowych zmian w agencji. Przełomowy dla tych zmian był moment, w którym zaczęliśmy działać zgodnie z filozofią agile i zdecydowaliśmy się na pełną transformację w tzw. organizację zwinną. Jeśli chodzi o plany na przyszłość, to chcemy rozwijać się już jako agencja full-service, ale zawsze łącząc kompetencje będące dwoma filarami naszej agencji, czyli Tech Brain i Creative Brain, aby dostarczać klientom kompleksowe rozwiązania - opowiada Wojciech Smoleń, właściciel agencji Intellect.

Łukasz Gad w zespole Intellect

Dodatkowo, w ramach rozwoju kompetencji kreatywnych agencji, do zespołu Intellect dołącza Łukasz Gad, obejmując stanowisko senior graphic & motion designer. Jest odpowiedzialny za tworzenie kreatywnych i innowacyjnych koncepcji graficznych, zaawansowanych animacji i wizualizacji, a także poziom wizualny projektów.

Łukasz Gad

Łukasz Gad doświadczenie zdobywał jako projektant graficzny, motion designer, a także przedsiębiorca. Przez ostatnie kilka lat związany był z agencją Veneo, gdzie był art directorem. Projektował m.in. dla marek Ikea, Epson, Lubella, lody Koral, Bayer, Hurom, Royal Canin, Hipp, Top Secret, Troll, Esselte, Virtu, Paclan, Gorenje, Dominium czy Piwniczanka.

Agencja Intellect działa na rynku od 2005 roku, ma siedzibę w Limanowej. Obecnie posiada także oddziały w Krakowie i Warszawie, zatrudniając w sumie ok. 50 osób. W gronie jej klientów znalazły się do tej pory m.in. marki takie jak: Lubella, Iwoniczanka, Mlekołaki, Bank Spółdzielczy, Newag Group, Oknoplast, Tele-Fonika Kable SA, PGNIG Termika, Toyota, Wiśniowski, Ustronianka, Segafredo, Hilton, Budimex, Metrostav, Strabag, Gerlach, Black, Frugo, 4Move.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Intellect przeprowadza rebranding, w zespole Łukasz Gad

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl