Interakcje z markami w portalach społecznościowych w większości pozytywne

Większość bezpośrednich interakcji z czołowymi markami w najpopularniejszych portalach społecznościowych ma pozytywny charakter - wynika z badania firmy Converseon.

km
km
Udostępnij artykuł:

W przeprowadzonym w I kwartale br. badaniu przeanalizowano bezpośrednie interakcje użytkowników serwisów społecznościowych z 20 czołowymi globalnymi markami.

Okazało się, że 55 proc. takich interakcji na Twitterze, 53 proc. w Google+ oraz 49 proc. na Facebooku miało charakter pozytywny. W przypadku pozostałych interakcji, częściej niż negatywny miały one neutralny charakter.

grafika
km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?