SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Interaktywna Oferta Makro

Interaktywny mechanizm prezentacji Oferty Makro

Makro Cash And Carry Polska S.A.uruchomiło w ramach swojej strony internetowej interaktywny mechanizm prezentacji Oferty Makro - wydawanych co dwa tygodnie katalogów promocyjnych.

Interaktywna Oferta Makro powstała jako alternatywny kanał dystrybucji katalogów Makro, uzupełniający stosowane dotychczas tradycyjne metody dotarcia do Klientów.

Oprogramowanie Oferty Makro zostało opracowane przez zespół projektowy złożony ze specjalistów firmy technologicznej DMH Business Solutions i agencji interaktywnej Pro-Creation. Aby zbliżyć interaktywną Ofertę Makro do jej papierowego odpowiednika, zastosowano w niej nowatorski mechanizm symulujący proces ręcznego przewracania stron.

Istotnym elementem interaktywnej gazetki jest lista zakupów pozwalająca użytkownikom na dynamiczne tworzenie i zarządzanie listą wybranych przez nich produktów z Oferty Makro. Dzięki opcji druku, zapisu na dysku lub przesłania na e-mail, lista znacząco pomaga w planowaniu zakupów w halach Makro.

Sposób korzystania z Oferty Makro jest monitorowany i analizowany przez specjalistyczny system trackingowy zaprojektowany przez DMH Business Solutions. Wykorzystanie danych z systemu pozwala pracownikom Makro na bieżące kontrolowanie funkcjonowania interaktywnej Oferty Makro oraz na optymalne planowanie rozbudowy całego rozwiązania.

Wdrożone w Polsce rozwiązanie jest najnowocześniejszym i najbardziej rozbudowanym systemem tego typu funkcjonującym w całej METRO Group.

Dołącz do dyskusji: Interaktywna Oferta Makro

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl