SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Interaktywny Symulator Sprzedaży dla konsultantów Oriflame

Agencja Engine uruchomiła w kwietniu interaktywny Symulator Sprzedaży - specjalną aplikację dedykowaną konsultantom Oriflame, wspomagającą zarządzanie wielopoziomowymi strukturami sprzedaży

Symulator pozwala w łatwy i przyjazny sposób dokonywać symulacji wielkości sprzedaży, obliczać wysokość przychodów i premii w miarę rozwoju własnej struktury sprzedaży i obrotów podległych mu konsultantów Oriflame.
Symulator wykonany został w technologii Flash. Takie rozwiązanie pozwoliło zbudować atrakcyjny i przyjazny interfejs graficzny, który pozwala użytkownikom większość operacji realizować za pomocą myszy i techniki "drag&drop". Dzięki temu rozwiązaniu modelowanie struktury sprzedaży oraz obliczanie dochodów, premii i bonusów wg skomplikowanych algorytmów Planu Marketingowego Oriflame staje się proste również dla początkujących konsultantów Oriflame. Dodatkowym ułatwieniem jest rozbudowany system pomocy kontekstowej oraz instruktażowe Live Demo objaśniające krok po kroku sposób pracy z Symulatorem, zasady budowania struktur sprzedaży oraz obliczania wyników. "Interaktywny Symulator Sprzedaży pozwoli nam usprawnić szkolenia dla kilkudziesięciu tysięcy nowych konsultantów, którzy rozpoczynają z nami współpracę każdego roku." - mówi Maria Zakrzewska, Dyrektor Marketingu Oriflame Poland.

Aplikacja jest kolejnym projektem zrealizowanych przez Engine w technologii Rich Internet Applications. Pozwala ona tworzyć rozbudowane, bazodanowe aplikacje internetowe wykorzystujące przyjazny interfejs graficzny użytkownika. Potwierdzeniem kompetencji Engine w tworzeniu takich rozwiązań jest udział od 2003 r. w programie Macromedia Alliance. Do zarządzania aplikacjami w technologii Rich Internet Applications przystosowana została autorska platforma CMS WiseNet+.

Dołącz do dyskusji: Interaktywny Symulator Sprzedaży dla konsultantów Oriflame

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl