Interia po 22 latach zamknęła klasyczny interfejs poczty

Interia.pl po prawie 22 latach zamknęła dostęp do swojego panelu pocztowego w wersji klasycznej. Firma tłumaczy, że panel nie był już rozwijany, a decyzja o zamknięciu ma na celu komfort i bezpieczeństwo użytkowników.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:
Interia po 22 latach zamknęła klasyczny interfejs poczty

Poczta Interii jest starsza niż sam portal: Poczta.fm ruszyła w październiku 1999 roku. Początkowo dostępne były domeny @poczta.fm, a po uruchomieniu portalu Interia.pl w lutym 2000 roku - @interia.pl. Nowy interfejs wprowadzono w 2015 roku, ale użytkownicy wciąż mogli korzystać z klasycznego. W 2019 roku z poczty Interii korzystało prawie 3 mln użytkowników.

Jak pisze nasz czytelnik, „był to najdłużej na rynku istniejący webowy panel pocztowy. Jego największym problemem była prostota i trudności związane z wyświetlaniem reklam, które wręcz zalewają nową wersję panelu...”.

Dlaczego firma zdecydowała się zamknąć dostęp do starego interfejsu? „Grupa Interia sukcesywnie rozwija i unowocześnia swoją ofertę w zakresie produktu pocztowego. Interfejs klasyczny był naszym najstarszym interfejsem pocztowym, który już od jakiegoś czasu nie był rozwijany. Decyzja o jego zamknięciu jest podyktowana troską o komfort i bezpieczeństwo naszych użytkowników” - poinformował nas Paweł Baryś, specjalista ds. PR Interii.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jak-zalozyc-skrzynke-mailowa-jak-dziala-folder-spam-prywatna-skrzynka,7170392141277313a ##

Jak wynika z badania Mediapanel, w lipcu Grupa Polsat-Interia zanotowała spadek z 19,69 do 19,37 mln użytkowników, co przełożyło się na 67 proc. zasięgu.

jsx
Autor artykułu:
jsx
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"