Interia z cyklem "Pasjonaci" opowie o pasjach swoich pracowników

Portal Interia.pl od najbliższego weekendu (18-19 lipca) rusza z akcją "Pacjonaci". W ramach kampanii pokaże pasje i hobby swoich pracowników.

NB
NB
Udostępnij artykuł:
Interia z cyklem "Pasjonaci" opowie o pasjach swoich pracowników

Cykl zakłada publikację wizytówek pracowników Interii. Dzięki temu czytelnicy portalu mają mieć możliwość poznania zainteresowań m.in. dziennikarzy, a całość zostanie zilustrowana materiałami opublikowanymi w jubileuszowym magazynie 20lat.interia.pl.

W serwisie Interia.pl pracuje niemal 400 osób, którzy zajmują się nie tylko tworzeniem i redagowaniem informacji, ale też kampaniami reklamowymi, informatyką, rekrutacją, moderowaniem dyskusji, pozyskiwaniem nowych klientów. Prywatnie poświęcają się swoim pasjom, które będą mieć szansę poznać odbiorcy. - Na sukces Interii, która od 20 lat współtworzy polski internet, składa się zaangażowanie i kreatywność naszych koleżanek i kolegów. To świetni ludzie w pracy i poza firmą. Ich pasje mogą być inspirujące, a ich rady bardzo przydatne - komentuje Krzysztof Fijałek, redaktor naczelny Interii.

Pierwsze materiały zaprezentują dziennikarzy: Weronikę Piwowarczyk i Tomasza Baniaka i zostaną opublikowane 18 i 19 lipca br., będą dotyczyć pasji kynologicznej oraz operowania dronem.  

W akcji będą uczestniczyć pracownicy i współpracownicy Interii, którzy będą mogli swoje pasje opisywać, filmować, prezentować za pomocą zdjęć lub grafik. Materiały będą publikowane w każdą sobotę w jubileuszowym magazynie specjalnym, uruchomionym z okazji 20-lecia portalu.

Akcji towarzyszy kampania promocyjna w radio RMF FM oraz autopromocja na stronie głównej portalu i w pozostałych serwisach Interii.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/interia-przejecie-przez-telewizja-polsat-adam-nowe-w-zarzadzie-zygmunt-solorz-szefem-rady-nadzorczej,7170507075585665a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style