SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Interia.pl i Radio Eska przygotowała wspólną ofertę sprzedaży

Działy sprzedaży portalu Interia.pl oraz Radia Eska przygotowaływspólną ofertę pakietów sponsorskich.

Celem współpracy jest stworzenie spójnego, multimedialnegoproduktu reklamowego, opartego na nowych rozwiązaniachsponsoringowych. Poszerzenie oferty handlowej będzie stanowiłododatkową wartość sprzedażową dla klientów - podano wkomunikacie.

-Przygotowanie wspólnej oferty pakietów sponsorskich jestpoczątkiem szerszej współpracy pomiędzy naszymi działami sprzedaży.Dzięki bardzo dużej elastyczności obu mediów, sukcesywnie będziemywprowadzać nowe pakiety dla klientów i rozbudowywać wspólną ofertę.-mówi Marcin Dobrzyniecki, Z-ca Dyrektora Handlowego ds. ProduktuReklamowego Interia.pl.

-Współpraca ESKI i Interia.pl jest wynikiem założonej przez TIMEstrategii kreowania kompleksowych projektów skierowanych do młodejgrupy celowej. Chcemy oferować reklamodawcom, kierującymkomunikację do młodych ludzi, precyzyjnie targetowane i kosztowooptymalne rozwiązania multimedialne. - mówi Michał Marzysz, ProductManager z Radia Eska.

Oferta jest ważna do końca grudnia 2007 roku.

Dołącz do dyskusji: Interia.pl i Radio Eska przygotowała wspólną ofertę sprzedaży

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl