Interia.pl z Hachette Filipacchi Polska

Portal Interia.pl uruchomił dwa kolejne serwisy dla kobiet: Marie Claire i Elle Deco

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Weszły one w skład sekcji Kobieta, wzbogacając jej zawartość o treści z magazynów Marie Claire i Elle Decoration wydawnictwa Hachette Filipacchi Polska.

W serwis Marie Claire oprócz reportaży i wywiadów, prezentowane są  nowinki ze świata mody i kultury, ploteczki z życia gwiazd oraz wskazówki ekspertów dotyczące pielęgnacji urody i zdrowia. Obszerny dział serwisu stanowią zagadnienia związane z seksem, potraktowanym zarówno w sposób poważny (fachowe artykuły), jak i żartobliwie (psychozabawy). Atutem serwisu jest bogate archiwum artykułów. Na stronach dostępne są także zapowiedzi materiałów z najnowszego wydania drukowanego Marie Claire.

Drugi z nowych serwisów - Elle Deco - oferuje przegląd nowych trendów, przedstawia obiecujących projektantów i ciekawe zjawiska na rynku. Ambicją serwisu jest edukacja czytelników w dziedzinie dekorowania wnętrz. Celowi temu ma sprzyjać prezentacja interesujących miejsc i przedmiotów oraz praktyczne porady stylistów, ułatwiające wykorzystanie nowatorskich pomysłów we własnym domu.

Według ostatnich wyników badania Megapanel PBI/Gemius z lutego 2005 r. serwisy kobiece w INTERIA.PL ogląda miesięcznie 736 tys. osób. Łącznie generują one ok. 10 mln odsłon.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję