Interia, WP.pl i Fakt.pl mocno w górę w informacjach i publicystyce, TVN24.pl ze spadkiem (TOP10)

W listopadzie br. mocno wzrosła liczba internautów stron i aplikacji Interii, WP.pl i Fakt.pl z kategorii informacji i publicystyki, natomiast spory spadek zanotował TVN24.pl. Liderem pozostaje Onet, z nieco mniejszą przewagą nad o2.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Interia, WP.pl i Fakt.pl mocno w górę w informacjach i publicystyce, TVN24.pl ze spadkiem (TOP10)

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w listopadzie br. w kategorii informacji i publicystyki ogólnej (czyli bez treści regionalnych i o pogodzie) Onet (Ringier Axel Springer Polska) jako serwis www i aplikacja miał 10,34 mln użytkowników i 34,63 proc. zasięgu.

Kolejne pozycje zajmują portale Grupy Wirtualna Polska, dla których w badaniu uwzględniono tylko ruch na stronach www. o2.pl w obszarze informacyjno-publicystycznym zanotowało 9,36 mln internautów i 31,35 proc. zasięgu, a WP.pl - 8,63 mln internautów i 28,9 proc. zasięgu.

Interia przed Gazeta.pl, Fakt.pl przed SE.pl

TVN24, jako serwis internetowy i aplikację mobilną, w kategorii informacji i publicystyki ogólnej odwiedziło 7,22 mln użytkowników (co dało 24,18 proc. zasięgu), a Interię (Grupa Polsat Interia) - 6,43 mln (21,55 proc. zasięgu).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/o2-pl-przed-gazeta-pl-netflix-i-tiktok-z-rekordami-w-mobile-u-mediapanel-z-listopada,7170070222419585a ##

Nieco powyżej 2 mln odwiedzających miały cztery inne platformy. Gazeta.pl (Agora) zanotowała 6,21 mln użytkowników i 20,81 proc. zasięgu, Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 6,19 mln internautów i 20,74 proc. zasięgu, Radiozet.pl - 6,17 mln użytkowników i 20,66 proc. zasięgu, a RMF24.pl - 6,07 mln internautów i 20,35 proc. zasięgu. Przy dwóch ostatnich witrynach uwzględniono tylko ruch z serwisów www.

Natomiast platformę internetową „Super Expressu” (Grupa ZPR Media), działającą pod marką SE, w obszarze informacyjno-publicystycznym odwiedziło 5,84 mln internautów, co zapewniło 19,55 proc. zasięgu.

grafika

Miesiąc do miesiąca zdecydowana większość platform z zestawienia osiągnęła wzrosty. Wszystkie miały łącznie 72,45 mln użytkowników (bez współodwiedzalności), o 4,43 mln więcej niż w październiku (to 6,5 proc. w górę).

Onet w kategorii informacji i publicystyki ogólnej zyskał 62,5 tys. internautów (to 0,6 proc. w górę), a o2.pl - 445,7 tys. (5 proc.). W konsekwencji przewaga pierwszego portalu nad drugim zmalała z 1,36 mln do 980,9 tys.

Interia 26 proc. w górę

Zdecydowanie największy wzrost osiągnęła Interia - o 1,35 mln użytkowników, czyli 26,5 proc. Na WP.pl w obszarze informacyjno-publicystycznym liczba odwiedzających zwiększyła się o 1,11 mln (14,7 proc.), a na Fakt.pl - o 807,1 tys. (15 proc.).

Na RMF24.pl przybyło 485,5 tys. internautów (to 8,7 proc. w górę), na platformie „Super Expressu” - 426,1 tys. (7,9 proc.), a na Gazeta.pl - 143,4 tys. (2,4 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wydarzenia-polsat-news-najbardziej-wiarygodne-i-bezstronne-tvp-spadek-propaganda,7170119712425601a ##

Spadki zanotowały jedynie platforma internetowa TVN i witryna Radia ZET. W pierwszej liczba użytkowników zmalała o 375,7 tys. (4,9 proc.), a w drugiej o 22,5 tys. (0,4 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style