SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Właściciel Intermarche wybrał Mediacom do obsługi mediowej

Dom mediowym Mediacom (GroupM/WPP) wygrał przetarg dotyczący obsługi mediowej Grupy Muszkieterów, właściciela sieci sklepów Intermarche - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Jak przekazała w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Eliza Orepiuk-Szymura, dyrektorka ds. komunikacji i informacji w Grupie Muszkieterów firma w ostatnim kwartale 2021 roku rozpoczęła wspólny przetarg sieci sklepów Intermarche i marketów Bricomarche na obsługę mediową.

Nie powiedziała, ile i które inne agencje starały się o to zlecenie.

W wyniku rozstrzygnięcia firma postanowiła kontynuować współpracę z domem mediowym Mediacom. Agencja zajmie się obsługą mediową zarówno Intermarche, jak i Bricomarche.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Szczegółów tej współpracy ani okresu, na jaki zawarto umowę, Eliza Orepiuk-Szymura nie ujawniła.

Za obsługę reklamową kampanii Intermarche w ub.r. odpowiadała agencja reklamowa DDB Warszawa, z kolei sieć Bricomarche wiosną ub.r. do współpracy wybrała GPD Agency.

Dołącz do dyskusji: Właściciel Intermarche wybrał Mediacom do obsługi mediowej

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Aśka
Jakie czytelnie polecacie? Żeby ciekawe książki sobie poczytać w weekend.
odpowiedź
User
mószkieter
Jakie czytelnie polecacie? Żeby ciekawe książki sobie poczytać w weekend.

a co ma intermarche z czytelnią wspólnego?
odpowiedź