SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Intermarché reklamuje „wielką rewolucję cenową” (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamujące obniżkę cen w supermarketach Intermarché. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Wielka rewolucja cenowa”, przygotowały firmy Opus B i Starcom.

Article

Reklamy Intermarché pod hasłem „Wielka rewolucja cenowa” nawiązują stylistycznie do Wielkiej Rewolucji Francuskiej. Z jednej strony wskazują na francuskie pochodzenie marki Intermarché, a z drugiej podkreślają, jak radykalnie są obecnie ścinane ceny w tej sieci. W reklamach prezentowane są przykładowe produkty, których ceny zostały obniżone.

Akcja reklamowa jest prowadzone w telewizji - 30-sekundowe spoty są emitowane m.in. w TVP1, TVP2, TVN i Polsacie. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Opus B, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Intermarché reklamuje „wielką rewolucję cenową” (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
leon
Banał, banał i nieprawda. Na sklepie reklamy, a ceny ani drgną. To znaczy kampania ruszyła, ale cen nikt nie obciął. Ale obciach. Po oc Polakom kolejne francuszczyzna? Biedronka sprytnie podeszła polskiego konsumenta, a Intermarche zapodaje żabizmy bez sensu, Lidl już robił takie reklamy [visual].
odpowiedź