SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Internauci blokujący reklamy nie mogą odsłuchać audycji TOK FM. „Konsekwencja wprowadzenia opcji Premium”

Grupa Radiowa Agory zaczęła blokować dostęp do podcastów audycji Radia TOK FM użytkownikom blokującym wyświetlanie reklam w przeglądarkach internetowych. - To rozwiązanie, jest naturalną konsekwencją uruchomienia opcji Premium - wyjaśnia Roch Kudła, dyrektor serwisów online w Grupie Radiowej Agory.

Article

W czerwcu Grupa Radiowa Agory wprowadziła ofertę TOK FM Premium, w ramach której archiwalnych audycji stacji można słuchać w internecie bez reklam, płacąc za to od 4,17 zł miesięcznie. Dla użytkowników, którzy nie chcą płacić za dostęp do podcastów serwis nadal pozostaje bezpłatny, ale przed odsłuchaniem audycji muszą obejrzeć wyświetlane reklamy. Korzystali z tego również użytkownicy blokujący reklamy w przeglądarkach internetowych.

Pod koniec października nadawca wprowadził jednak blokadę, uniemożliwiającą odsłuchanie podcastów posiadaczom AdBlocka, którzy otrzymują komunikat o konieczności wyłączenia narzędzia i odświeżenia strony internetowej. Dyrektor serwisów online w Grupie Radiowej Agory Roch Kudła wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl, że to rozwiązanie jest naturalną konsekwencją uruchomienia opcji Premium.

- Ograniczenie dostępu do audycji użytkownikom blokującym reklamy pokazuje też naszą dbałość o rosnącą grupę użytkowników płacących za dostęp do treści, którzy rozumieją i akceptują przyjęty przez nas model. Tym, którzy nie są zainteresowani ofertą Premium, nadal proponujemy w pełni bezpłatne korzystanie z Archiwum, jednak pod warunkiem wysłuchania emitowanych na stronie reklam - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Roch Kudła.

Wprowadzone rozwiązanie dotyczy tylko podcastów w archiwum Radia TOK FM, ponieważ Grupa udostępnia jedynie wybrane audycje z anten pozostałych swoich rozgłośni. - Obecnie nie są one dostępne w modelu Premium i nie ograniczamy dostępu do nich użytkownikom blokującym reklamy - podkreśla Kudła.

Z danych Radio Track wynika, że w okresie od stycznia do września br. udział TOK FM w rynku radiowym wyniósł 1,4 proc. Z kolei serwis TOKFM.pl we wrześniu br. zanotował 855,8 tys. użytkowników i 5,56 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki serwisów tematycznych).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Internauci blokujący reklamy nie mogą odsłuchać audycji TOK FM. „Konsekwencja wprowadzenia opcji Premium”

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zmartwiony na maska :-)))
Och, jaka szkoda! :-)))
34 12
odpowiedź
User
wpipipipipipipipipi
I bardzo dobrze, że załatwili podłych cwaniaków blokujących reklamy!!!!!! Mam nadzieję, że coraz więcej stron internetowych będzie w ten sposób walczyć z podłymi ludźmi używającymi różnych blockerów i uniemożliwiać normalne korzystanie ze strony. REKLAMY NA STRONACH INTERNETOWYCH MUSZĄ BYĆ I JUŻ, A KTO TEGO NIE ROZUMIE, TEN TRĄBA!!!!! :P
27 49
odpowiedź
User
lolotka
i bardzo dobrze! nienawidzę reklam w necie i sobie nie życzę.Podam do sądu bo mam takie prawo.
30 12
odpowiedź
User
cisza!
siedzę sobie cichutko przy komputerku, obok śpi moje maleństwo. a tu jak nie tyknie, jak nie huknie i ...klops, dziecię płacze , ja wściekła, zabierajcie się ze swoimi reklamami z mojego kompa!
44 10
odpowiedź
User
tt
Codzienny Magazyn Motoryzacyjny The Best! Jedyna audycja warta wydania trochę grosza. Tyle w temacie.
14 13
odpowiedź