SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Internetowa kampania wprowadza okna Dakea (wideo)

W internecie rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie na rynek okien dachowych Dakea. Akcję przygotowały agencja 180heartbeats + Jung von Matt i dom produkcyjny f25.

Kampania okien Dakea obejmuje na razie ich serwis internetowy oraz filmiki prezentujące techniki sprzedaży, bazujące na metodach Cialdiniego. Ponadto prowadzone są blog ekspercki i fanpage na Facebooku. Przygotowano również prezentację sprzedażową na iPada i interaktywne POS-y.

Za strategię i kreację kampanii odpowiada agencja 180heartbeats + Jung von Matt, która przygotowała też identyfikację wizualną marki Dakea, natomiast materiały wideo zrealizował dom produkcyjny f25. 180heartbeats + Jung von Matt zdobyła to zlecenie w przetargu. Akcja jednocześnie jest prowadzona na rynku polskim oraz angielskim, czeskim, słowackim, węgierskim i rumuńskim.

Dołącz do dyskusji: Internetowa kampania wprowadza okna Dakea (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl