"Inwestorzy uciekają do raju podatkowego"

Agencja Opus B przygotowała kolejną kampanię dla Commercial Union Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Działania reklamowe, ruszające pod hasłem "Inwestorzy uciekają do raju podatkowego", promują nowy subfundusz CU Zrównoważony. Stanowi on uzupełnienie oferty funduszu parasolowego Commercial Union FIO.

Istotnym elementem kampanii jest loteria promocyjna skierowana do klientów inwestujących w subfundusz CU Zrównoważony, w której wygrać można jedną z dziesięciu wycieczek do "rajów podatkowych" - na Malediwy, Mauritius lub Bahama.

W warstwie kreacji kampania kontynuuje jesienne działania, wprowadzające na rynek fundusz parasolowy CU FIO pod hasłem "Inwestorzy uciekają od podatku" (jako że taka forma funduszu pozwala uniknąć płacenia podatku od dochodów kapitałowych).

W ramach kampanii ogłoszenia prasowe ukażą się w dziennikach i tygodnikach opiniotwórczych: "Gazeta Wyborcza", "Dziennik", "Rzeczpospolita", "Newsweek", "Polityka", "Wprost", "Forbes", "Forum". Agencja Opus B stworzyła też materiały BTL i Direct Marketing towarzyszące akcji.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych