SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

iPhone bardziej do internetu i muzyki niż dzwonienia

Amerykańscy posiadacze iPhone'ów wykorzystują wszystkie możliwościurządzeń firmy Apple, od usług głosowych, przez przesyłanie danych,po funkje multimedialne.

iPhone bardziej do internetu i muzyki niż dzwonienia

Najwięcej, bo 46,5 procenta czasu przeznaczanego na korzystaniez iPhone'ów, użytkownicy poświęcają na rozmowy głosowe - informujeserwis DigiTimes, powołując się na badanie firmy iSuppli.

Kolejne są tutaj: wiadomości tekstowe (15 procent), internet(12,1 procenta czasu), muzyka (11,9 procenta), poczta e-mail (10,4procenta) oraz gry (2 procent).

Tymczasem biorąc pod uwagę wszystkich amerykańskich użytkownikówtelefonów komórkowych, wyniki w wielu miejscach znacząco sięróżniły. W przypadku rozmów głosowych, średnia wyniosła 71,7procenta, internetu 2,4 procenta, muzyki 2,5 procenta, a pocztye-mail 2,8 procenta. Jedynie biorąc pod uwagę wiadomości tekstowe igry, posiadacze smartfonów firmy Apple przeznaczają na nie mniejwięcej tyle samo czasu co wszyscy użytkownicy komórek.

źródło: DigiTimes

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: iPhone bardziej do internetu i muzyki niż dzwonienia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl