Ipsos, PBS, Brainlab w przetargu Krajowego Instytutu Mediów, budżet to 13,28 mln zł

Osiem firm złożyło oferty w przetargu Krajowego Instytutu Mediów na dostawę danych populacyjnych na temat konsumpcji mediów - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Są wśród nich m.in. Ipsos, PBS, Minds&Roses i Brainlab. Walczą o budżet wyceniony na 13,28 mln zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Jednym z podstawowych obszarów działań Krajowego Instytutu Mediów jest dostarczanie danych populacyjnych w zakresie konsumpcji mediów. Są to m.in. badania dotyczące wielkości populacji generalnej i sub-populacji (konsumentów poszczególnych mediów), struktury i charakterystyk populacji, sposobu konsumpcji poszczególnych mediów (częstości, motywów) i współkorzystania z mediów (w tym multiscreeningu), kompetencji kulturowych konsumentów mediów, segmentacji i typologii odbiorców mediów,charakterystyki populacji nieużytkowników mediów.

W związku z tym Instytut prowadzi przetarg na zawarcie umów ramowych dla różnych typów metod i technik realizacji badań. Postępowanie podzielone jest na części odpowiadające tym technikom lub grupie technik. Badania będą mieć charakter ilościowy i będą realizowane w formie wywiadów bezpośrednich przy wykorzystaniu komputerów, tabletów lub innych urządzeń mobilnych (F2F CAPI/TAPI/MOBI).

Przetarg Krajowego Instytutu Mediów podzielony jest na cztery części. Część pierwsza dotyczy wykonania badań ilościowych realizowanych techniką wywiadu bezpośredniego z wykorzystaniem komputera (CAPI), tabletu (TAPI) lub innego urządzenia mobilnego (MOBI). Budżet KIM w tej części wynosi 9,4 mln zł.

Część druga obejmuje wykonanie badań ilościowych realizowanych techniką wywiadu telefonicznego z wykorzystaniem komputera i systemu do realizacji wywiadów telefonicznych (CATI). Budżet dla tej części wynosi 2,72 mln zł.

Część trzecia dotyczy wykonania badań ilościowych realizowanych techniką ankiety samodzielnie wypełnianej w Internecie (CAWI), a część czwarta - wykonania badań jakościowych. Na część 3. KIM chce przeznaczyć 86,1 tys. zł, a na 4. - 1,07 mln zł.

Oferty w nim złożyło osiem firm: Difference (z cenami dla poszczególnych części: 336,9 tys zł, 326,2 tys. zł, 341,5 tys zł i 1,25 mln zł), Minds& Roses ( tylko w części 4, z ceną 1,33 mln zł),  PBS (z cenami: 147,3 tys. zł, 137,1 tys. zł, 130,3 tys zł i 774,6 tys zł), Oex Cursor (tylko w części 1., z ceną 144,6 tys. zł ), Research Collective - dla części 1,2 i 4 (z cenami: 328,6 tys zł, 277,2 tys zł, 891,4 tys zł), Brainlab - w części 2 i 3 (z cenami: 129,6 tys. zł i 128 tys zł), Ipsos - w części 1,2,4 (z cenami: 268,6 tys zł, 281,4 tys zł, 1,12 mln zł) ,PMT Trade w części 1 i 2 (z cenami 234,6 tys zł i 199,3 tys zł).

Podział postępowania na 4 części oznacza, że w każdej z nich może zostać wybrana inna firma badawcza, a więc maksymalnie 4.

Może być też tak, że w każdej z nich zostanie wybrana ta sama firma, a więc KIM rozpocznie współpracę z jednym instytutem badawczym.

Umowa ma zostać zawarta na okres 12 miesięcy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa