SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ipsos, PBS i Research Collective w przetargu Krajowego Instytutu Mediów

Firmy badawcze Ipsos, PBS i Research Collective złożyły oferty w przetargu Krajowego Instytutu Mediów na realizację wywiadów w ramach Badania Założycielskiego - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. 

Article

Pod koniec października Krajowy Instytut Mediów ogłosił przetarg na realizację wywiadów z ramach Badania Założycielskiego. Warunkiem udziału w nim była wpłata 60 tys. zł wadium.

Zgłosiły się do niego 3 firmy badawcze: Ipsos (złożył ofertę z ceną 3,13 mln zł), PBS (z ceną 2,65 mln zł) i Research Collective (z ceną 2,96 mln zł). 

Budżet, jaki na ten cel przeznaczy KIM wynosi nieco ponad 4,14 mln zł. Z wybraną firmą będzie pracować przez 14 miesięcy. 

KIM oczekuje, że wybrana w przetargu firma przystąpi do realizacji badania (realizacji wywiadów) w ramach Badania Założycielskiego nie wcześniej niż 1 lutego 2024 r. Będzie je realizować do 21 grudnia 2024 r.

Zwycięzca przetargu będzie realizować badania ilościowe, z tzw. liderem gospodarstwa domowego (zarówno wywiad dotyczący gospodarstwa domowego, jak i wywiad o indywidualnej konsumpcji) techniką wywiadu bezpośredniego z wykorzystaniem komputera (CAPI) lub tabletu (TAPI), a w przypadku wywiadów z członkami gospodarstwa domowego, techniką CAPI lub techniką wywiadu telefonicznego

Dołącz do dyskusji: Ipsos, PBS i Research Collective w przetargu Krajowego Instytutu Mediów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl