SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ipsos - test reklam skierowanych do dzieci

Next * Kids to kolejny produkt z gamy testów reklam oferowany przez Ipsos w Polsce

Next * Kids to kolejny produkt z gamy testów reklam oferowany przez Ipsos w Polsce. Test ten oparty jest na ogólnej filozofii testów reklamy Ipsos, według której forma przekazu (zauważalność, powiązanie z marką, zapamiętanie) oraz komunikat (perswazyjność) mają spowodować wzrost sprzedaży krótkoterminowej i budować Brand Equity.

Next*Kids jest w pełni dostosowany do dzieci w wieku od 6 do 12 lat. Dane są zbierane w sposób przyjazny dzieciom, które nie potrafią jeszcze dobrze czytać: zastosowano w nim odpowiednio przystosowane skale a uwaga dzieci utrzymywana jest podczas całego wywiadu.

Next*Kids pozwala na określenie potencjału reklamy skierowanej do dzieci z punktu widzenia jej zdolności przebicia się przez blok reklamowy, perswazji, zrozumienia przekazu, wywoływanych reakcji emocjonalnych oraz sposobu oddziaływania reklamy na markę.

Zwykle reklamy są dobrze zapamiętywane przez dzieci, dlatego dobrą reklamę wyróżnia zdolność „wybicia się” z bloku. Test zatem bada nie tylko, na ile nazwa produktu bądź marki została zapamiętana, lecz także w jakim stopniu wybiła się spośród innych spotów reklamowych.

Test ma na celu określenie stopnia chęci posiadania reklamowanego produktu przez dziecko oraz pobudzoną przez reklamę skłonność dziecka do wpływania na rodziców, aby kupili produkt. Test definiuje osobiste zaangażowanie dziecka: czy dziecko chciałoby występować w tej reklamie, na ile mu się ona podoba, co się w niej podoba, jakie są reakcje dziecka na bohatera reklamy.

Dołącz do dyskusji: Ipsos - test reklam skierowanych do dzieci

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl