SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ipsos: zmiany na stanowiskach dyrektorskich

Steven Vogt został dyrektorem Ipsos Loyalty - nowego działu w polskim Ipsos, wchodzącego w skład międzynarodowej struktury wyspecjalizowanej w badaniach satysfakcji i lojalności klientów. Wcześniej Vogt pełnił funkcję dyrektora Ipsos ASI, części Ipsos specjalizującej się w badaniach reklamy. Na tym stanowisku zastąpi go Mateusz Głowacki.

Vogt ma około 20 lat doświadczenia w marketingu. W Ipsos jest od 2006 roku, od początku w Ipsos ASI, najpierw jako client service director, potem jako associate director, wreszcie jako dyrektor całego Ipsos ASI w Polsce.

Wcześniej Vogt pracował zarówno po stronie agencji reklamowych (zajmował kierownicze stanowiska w Euro RSCG, Twin advertising/DDB), jak i po stronie klientów (był dyrektorem zarządzającym Eden Springs, Novum Cryobank). Jest absolwentem Wydziału Zarządzania w West London University, studiował również językoznawstwo na Wydziale Filologii Angielskiej Uniwersytetu Warszawskiego.

Nowym dyrektorem Ipsos ASI został Mateusz Głowacki, który pracuje w Ipsos ASI od stycznia tego roku, kiedy to objął funkcję associate directora.

Wcześniej pracował przez ponad 5 lat w TNS, z czego większość czasu w czeskiej TNS AISA. Zanim rozpoczął pracę w branży badawczej, przez rok pracował w Masterfoods (obecnie Mars). Z wykształcenia jest psychologiem.

Dołącz do dyskusji: Ipsos: zmiany na stanowiskach dyrektorskich

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl