IQ Marketing dla Citibank Handlowy

Agencja IQ Marketing odpowiada za realizację akcji promocyjnej wspierającej kampanię reklamową nowego produktu oferowanego przez Citibank Handlowy - Konta Oszczędnościowego z oprocentowaniem 4,5%.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Celem działań promocyjnych jest poinformowanie konsumentów o istnieniu najwyżej oprocentowanego Konta Oszczędnościowego na rynku. Akcja ma zaintrygować i zachęcić potencjalnych klientów do odwiedzin w oddziałach Citibank Handlowy w celu zapoznania się z nową konkurencyjną ofertą.

Agencja IQ Marketing opracowała koncept oparty na działaniach z zakresu guerilla marketingu. Głównym jego założeniem jest organizacja niestandardowych akcji ulicznych, mających formę protestu wobec bierności pieniędzy ulokowanych na kontach oszczędnościowych. W wyznaczonym terminie wybranymi ulicami Warszawy, Wrocławia, Krakowa, Gdańska, Szczecina, Łodzi i Poznania przejdzie grupa „protestujących” osób, zwolenników nowego konta oszczędnościowego 4,5%. „Protestujący”, wyposażeni w transparenty i stroje z logotypem Citibank Handlowy, będą nawoływać do lokowania pieniędzy na najlepiej oprocentowanym koncie oszczędnościowym – przechodnie usłyszą m.in. hasła „Pozwól zarabiać swoim pieniądzom”, „Zmuś pieniądze do zarabiania”. 

Uczestnicy akcji będą dodatkowo rozmawiać z osobami z grupy docelowej i wręczać ulotki informujące o nowej ofercie Citibank Handlowy, dzięki której pieniądze zarabiają i są zawsze pod ręką.  Akcja trwa od 14 do 17 maja 2007.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej