SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

IQ Marketing dla Groupe SEB Polska

W marcu rozpoczęła się trzecia edycja programu lojalnościowego Bestseller, skierowanego do kluczowych partnerów handlowych firmy Groupe SEB

Celem Programu Bestseller jest umocnienie relacji z partnerami handlowymi, utrzymanie ekspozycji produktów na najwyższym poziomie oraz rozbudowa asortymentu Groupe SEB w punktach sprzedaży o nowości produktowe. Programem objęte są produkty marek Krups, Rowenta, Tefal, Moulinex.

Program składa się z czterech trzymiesięcznych etapów. Zgodnie z jego mechaniką uczestnik programu na początku każdego etapu wybiera produkty o ściśle określonej wartości punktowej, z których stworzy obowiązkowy standard ekspozycyjny i będzie z niego rozliczany podczas trwania całego etapu. Poza tym sprzedawca ma możliwość wyboru ekspozycji dodatkowej, dzięki której może zdobyć dodatkowe punkty, każdy produkt ma przypisaną indywidualną punktację. Punktacja przyznawana jest podczas niezapowiedzianych wizyt przedstawicieli handlowych, minimum jednej w każdym etapie. Dodatkowo punktowana jest również ekspozycja materiałów POS. Na koniec każdego etapu sprzedawca może wymienić uzyskane punkty na wybrane przez siebie nagrody, wśród których znajdują się produkty z oferty Groupe SEB. 

Po raz trzeci za opracowanie koncepcji i mechaniki, kreację materiałów informacyjnych oraz  obsługę Programu Bestseller odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing (Poland).

"Trzy lata temu Program Bestseller był innowacją na rynku produktów AGD. Przyniósł oczekiwane wyniki zarówno jeśli chodzi o wzrost standardów ekspozycyjnych, jak i wzrost sprzedaży, dlatego decydujemy się na kolejne edycje. Zasady trzeciej edycji programu pod wieloma względami różnią się od zasad obowiązujących podczas edycji poprzednich. Postawiliśmy na maksymalne uproszczenie programu oraz ograniczenie do minimum zbędnej "papierologii" co z pewnością wpłynie na znaczne zmniejszenie bariery uczestnictwa w programie oraz ograniczy czas pracy przedstawicieli handlowych  poświęcany prowadzeniu programu" - powiedział  Marek Molenda, dyrektor ds. sprzedaży Groupe SEB.

Trzecia edycja Programu Bestseller potrwa do końca lutego 2006 roku.

Dołącz do dyskusji: IQ Marketing dla Groupe SEB Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl