IQ Marketing dla Shell'a

Agencja IQ Marketing (Poland) stworzy internetową platformę wymiany informacji pomiędzy oddziałami firmy Shell oraz opracuje kreację kampanii below-the-line dla olejów silnikowych Shell

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Internetowa platforma zostanie stworzona w celu usprawnienia komunikacji i bieżącej wymiany projektów graficznych POSM pomiędzy centralą firmy Shell, europejskimi oddziałami i lokalnymi agencjami reklamowymi. Nowy system udoskonali proces gromadzenia plików graficznych i tekstowych, ułatwi do nich dostęp i umożliwi szybką ich publikację po adaptacji do warunków lokalnych. IQ Marketing będzie odpowiedzialna za opracowanie kreacji oraz nadzorowanie internetowej platformy komunikacji BTL. Do zadań agencji będzie należała również kreacja materiałów reklamowych (POS) promujących oleje Shell Helix, które następnie zostaną umieszczone na platformie zgodnie z ustalonymi standardami.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA