SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

IQ Marketing dla Shell'a

Agencja IQ Marketing (Poland) stworzy internetową platformę wymiany informacji pomiędzy oddziałami firmy Shell oraz opracuje kreację kampanii below-the-line dla olejów silnikowych Shell

Internetowa platforma zostanie stworzona w celu usprawnienia komunikacji i bieżącej wymiany projektów graficznych POSM pomiędzy centralą firmy Shell, europejskimi oddziałami i lokalnymi agencjami reklamowymi. Nowy system udoskonali proces gromadzenia plików graficznych i tekstowych, ułatwi do nich dostęp i umożliwi szybką ich publikację po adaptacji do warunków lokalnych. IQ Marketing będzie odpowiedzialna za opracowanie kreacji oraz nadzorowanie internetowej platformy komunikacji BTL. Do zadań agencji będzie należała również kreacja materiałów reklamowych (POS) promujących oleje Shell Helix, które następnie zostaną umieszczone na platformie zgodnie z ustalonymi standardami.

Dołącz do dyskusji: IQ Marketing dla Shell'a

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl