SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Iris dla Heinekena

Heineken wybrał agencję reklamową Iris do obsługi globalnegobudżetu BTL firmy, wspierającego jej sponsoring piłkarskiej LigiMistrzów UEFA.

W przetargu na ten budżet Iris pokonała nie ujawnione z nazwyinne agencje reklamowe.

Zadaniem zwycięskiej agencji będzie opracowanie globalnejstrategii podkreślającej patronat Heinekena nad rozgrywkami poprzezdziałania z zakresu tzw. marketingu doznań (experiential marketing)i materiały point-of-sale.

Start kampanii, w ramach której Iris będzie współpracować zobsługującymi Heinekena agencjami AKQA i Bartle Bogle Hegarty,zaplanowany jest na III kwartał bieżącego roku, w trakcie fazygrupowej Ligi Mistrzów sezonu 2009/2010.

W maju ubiegłego roku Heineken przedłużył swoją umowę z UEFA dozakończenia sezonu 2011/2012. Z kolei po raz pierwszy marka zostałaoficjalnym sponsorem Ligi Mistrzów w sezonie 2005/2006.

Dołącz do dyskusji: Iris dla Heinekena

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl