SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Iris dla Heinekena

Heineken wybrał agencję reklamową Iris do obsługi globalnego budżetu BTL firmy, wspierającego jej sponsoring piłkarskiej Ligi Mistrzów UEFA.

W przetargu na ten budżet Iris pokonała nie ujawnione z nazwy inne agencje reklamowe.

Zadaniem zwycięskiej agencji będzie opracowanie globalnej strategii podkreślającej patronat Heinekena nad rozgrywkami poprzez działania z zakresu tzw. marketingu doznań (experiential marketing) i materiały point-of-sale.

Start kampanii, w ramach której Iris będzie współpracować z obsługującymi Heinekena agencjami AKQA i Bartle Bogle Hegarty, zaplanowany jest na III kwartał bieżącego roku, w trakcie fazy grupowej Ligi Mistrzów sezonu 2009/2010.

W maju ubiegłego roku Heineken przedłużył swoją umowę z UEFA do zakończenia sezonu 2011/2012. Z kolei po raz pierwszy marka została oficjalnym sponsorem Ligi Mistrzów w sezonie 2005/2006.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Iris dla Heinekena

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl