SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

ITV chce zwiększyć trzykrotnie udział w rynku i kusi Jolę Rutowicz

Telewizja ITV planuje trzykrotnie zwiększyć do końca roku swój udział w rynku. Ma się to stać dzięki nowej ramówce i oprawie graficznej. Od marca kanał wprowadził kilka nowych formatów, a jeszcze wiosną chciałby emitować program z Jolą Rutowicz w roli współprowadzącej.

ITV chce zwiększyć trzykrotnie udział w rynku i kusi Jolę Rutowicz

W marcu na antenie należącej do spółki Telestar stacji pojawiły się takie audycje jak "Dobra żona" (program w którym gwiazdy doskonalą swoje umiejętności kulinarne), "Wszystko gra" (audycja muzyczna w której pary mogą sprawdzić dopasowanie swoich imion), "Monkeys Show" (program z elementami kabaretu i lista przebojów), "Hot Aerobic" (pasmo w którym dziewczyny prezentują układy taneczne z teledysków) i "Milioneria" (teleturniej interaktywny). ITV wprowadziła też do ramówki drugi program z muzyką disco polo zatytułowany "Disco Polo Life".

Kolejne nowości kanał planuje na kwiecień. Stacja ruszy wtedy z emisją programu "Cyfrowy Polsat Show", w którym znajdzie się prezentacja oferty platformy, konkursy i ciekawostki ze świata gwiazd. Na przełomie kwietnia i mają pojawi się natomiast magazyn "Wyjątkowi show". Sławni ludzie będą musieli w nim udowodnić swoją wyjątkowość. ITV chciałaby, aby na jej antenie pojawiła się też Jola Rutowicz - Negocjujemy z nią współprowadzenie programu - zdradziła nam Aleksandra Fajęcka, dyrektor ds. programowych i marketingu w ITV.

itvoprawa

Kanał od marca wprowadził nową oprawę graficzną i logo. Nawiązują one do rozrywkowego charakteru stacji, a za ich przygotowanie odpowiadała agencja Artevido.

Zmiany rozmówkowe i graficzne w ITV mają przynieść wzrost udziału stacji z obecnych ok. 0,15 proc. w grupie komercyjnej 16-49 do 0,5 proc. - Są plany, by nastąpiło to do końca roku - powiedział na wczorajszej konferencji Michał Kamiński, szef firmy Media5, odpowiadającej za sprzedaż reklam w ITV.

Mimo wprowadzenia wielu nowych formatów w wiosennej ramówce, kampanię reklamową kanał planuje jednak dopiero na jesień. Wykorzystane zostaną w niej zarówno działania ATL jak i BTL.

Prezes Telestar Witold Laskowski na konferencji poinformował także, iż spółka podpisała z firmą Info-TV- FM umowę o rozpowszechnianiu programu ITV poprzez sieć telefonii mobilnej (Info TV-FM w marcu wygrała konkurs UKE na operatora telewizji mobilnej). Nie wiadomo jeszcze jakie dokładnie treści kanał zaoferuje w ramach tego przekazu.

ITV nadawana jest niekodowanie z saetlity Hot Bird, dlatego kanał oglądać mogą posiadacze odbiorników FTA i abonenci wszystkich platform cyfrowych. Stacja obecna jest też w sieciach kablowych. Dociera do 43 proc. gospodarstw domowych.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: ITV chce zwiększyć trzykrotnie udział w rynku i kusi Jolę Rutowicz

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl